صفحه اصلی / اخبار داخلی / معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض گمرکی نگرانی ما برای آینده را رفع کرد / از دکتر روحانی و مونسان تشکر ویژه دارم
معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض گمرکی نگرانی ما برای آینده را رفع کرد / از دکتر روحانی و مونسان تشکر ویژه دارم - تصویر 1

معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض گمرکی نگرانی ما برای آینده را رفع کرد / از دکتر روحانی و مونسان تشکر ویژه دارم

ایجاد شده: 2/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 2/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران در رابطه با مصوبه هیات دولت در خصوص معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض گمرکی، اظهار داشت: این مصوبه باعث شد تا نگرانی‌های ما برای آینده برطرف شود زیرا نگران این موضوع بودیم که چگونه برخی از تجهیزات هتل‌ها و تاسیسات گردشگری را با قیمت بالا وارد کنیم.

"محمدعلی فرخ‌مهر" اظهار داشت: مصوبه امروز هیات دولت باعث کاهش قیمت واردات تجهیزات گردشگری و هتلداری می‌شود و یک اقدام ارزشمند برای تامین زیرساخت‌های گردشگری در راستای رونق این صنعت به حساب می‌آید.

وی ضمن تشکر ویژه را رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، ابراز داشت: به عنوان یک ایرانی راضی نیستیم که کالایی را از خارج وارد کنیم ولیکن در حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات گردشگری، برخی از این تجهیزات مشابه داخلی ندارند و مجبور به واردات هستیم.

وی تصریح کرد: با کاهش هزینه وارد تجهیزات، هزینه ارائه خدمات به گردشگران نیز کاهش می‌یابد و شاهد افزایش قیمت‌ها نخواهیم بود.

رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران همچنین گفت: یکی از موضوعات مهم در تجهیزات گردشگری، استاندارد و ایمنی است و وقتی بتوانیم بدون افرایش هزینه، تجهیزات گردشگری استاندارد را وارد کنیم به صنعت گردشگری کمک مهمی شده است.

وی در پایان گفت: این مصوبه، اقدام عملی برای حمایت از فعالان صنعت گردشگری است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...