صفحه اصلی / اخبار داخلی / مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با معاون سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش
مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با معاون سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش - تصویر 1

مصاحبه اختصاصی هتل‌نیوز با معاون سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش

ایجاد شده: 27/مرداد/1397       آخرین ویرایش: 27/مرداد/1397

متقاضیان و فعالان گردشگری می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه با شرکت “رستاک پادویژن” به عنوان مجری نمایشگاه، تماس حاصل فرمایند.

به گزارش هتل‌نیوز، صنعت گردشگری به عنوان متنوع‌ترین و بزرگترین صنایع در جهان، مهمترین منبع درآمد و ایجاد فرصت‌های شغلی برای بسیاری از کشورهای دنیا به شمار می‌آید که از آن به عنوان موتور توسعه نام برده می‌شود و به علت اهمیتی که این صنعت از نظر اقتصادی و اجتماعی دارد، روز به روز بیشتر مورد توجه دولت‌ها قرار می‌گیرد.

معاون سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز، اظهار داشت: جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور با برخورداری از مواهب الهی و طبیعت زیبا با جاذبه‌های گردشگری منحصربفرد یکی از مقاصد مهم گردشگری از جمله گردشگری رویدادها و گردشگری خرید به شمار می‌آید.

“سید محمود نور اشرف‌الدین” با اشاره به توانمندی‌های جزیره کیش در برگزاری نمایشگاه، ابراز داشت: این جزیره به دلیل زیرساخت‌های مناسب از جمله هتل‌های استاندارد، برقراری پرواز از کلان شهرهای کشور، خطوط دریایی و هوایی منظم، شبکه حمل و نقل درون‌شهری مطلوب و پیشرفته از یک سو و از سوی دیگر، وجود زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های تخصصی، بسیار مورد توجه است.

وی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش به عنوان متولی برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در منطقه آزاد کیش در راستای سیاست‌های کلان سازمان منطقه آزاد کیش تلاش نموده است تا زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این قبیل رویدادها را در حد استانداردهای جهانی ایجاد نماید و از این سو تسهیلات ویژه‌ای را برای مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاهی فراهم نموده است.

“نور اشرف‌الدین” تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و بازار سفر کیش از جمله نمایشگاه‌های مورد توجه و مهم منطقه می‌باشد که با حمایت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ 5 لغایت 8 شهریور ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان و مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، شرایط و تسهیلات ویژه‌ای از سوی شرکت سرمایه‌گذاری در اختیار مجری نمایشگاه مذکور قرار گرفته است لذا متقاضیان و فعالان گردشگری می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه با شرکت “رستاک پادویژن” به عنوان مجری نمایشگاه، تماس حاصل فرمایند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...