صفحه اصلی / اخبار خارجی / مرتفع‌ترین هتل لوکس جهان گشایش یافت
مرتفع‌ترین هتل لوکس جهان گشایش یافت - تصویر 1

مرتفع‌ترین هتل لوکس جهان گشایش یافت

ایجاد شده: 5/تیر/1400       آخرین ویرایش: 5/تیر/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز و به نقل از یورونیوز، مرتفع‌ترین هتل لوکس جهان با ارتفاع ۶۳۲ متر از سطح زمین در طبقه ۱۲۰ برج شانگهای افتتاح شد.

آسانسورهای «هتل جِی» با سرعت برق‌آسای ۱۸ متر بر ثانیه (۴۷ کیلومتر بر ساعت) مسافران ثروتمند را به اوج این برج مارپیچی می‌رسانند تا در آخرین طبقهٔ آن مهمان یکی از ۱۶۵ اتاق این هتل باشند.

این هتل که گشایش آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌تأخیر افتاده بود اکنون پذیرای مهمانانی است که در هر ساعت شبانه‌روز از خدمات خدمتکار شخصی برخوردارند.

مهمانان شنادوست می‌توانند سری به استخر طبقه ۸۴ بزنند و مهمانان گرسنه هم می‌توانند در یکی از هفت رستوران این هتل دلی از عزا در بیاورند، و در کنار امکانات دیگر، چندین اسپا و بار هم برای استراحت و باده‌گساری در کار است.

البته بهره‌مند شدن از این خدمات رنگارنگ کم‌هزینه نیست و به روز رساندن شب در یکی از اتاق‌های معمولی «هتل جِی» حدود ۴۵۰ دلار برای مهمانان آب می‌خورد. اما قیمت سوئیت‌های خاص این هتل با ارتفاع آن بی‌نسبت نیست و سر به فلک می‌کشد، چنان‌که اقامت در یک «جِی سوئيت» با لوسترهای کریستالی و سونای شخصی بیش از ۱۰ هزار دلار به پای مهمان تمام می‌شود.

این هتل که رسماً روز یکشنبه گشایش یافت جزو مجموعه‌ هتل‌های بین‌المللی «جین ‌جیانگ» بوده و سهام آن متعلق به دولت چین است. برج شانگهای که در کانون مالی و تجاری این شهر واقع شده پس از برج خلیفه دُبی بلندترین بنای جهان به شمار می‌رود.

مسئولان «هتل جی» گفته‌اند که وبسایت هتل در روز افتتاح آن به‌علت هجوم مشتاقان از کار افتاده است و همین امر انگیزهٔ خوبی به تمامی کارکنانش داده تا به مهمانان آینده خدمات ممتازی ارائه دهند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...