صفحه اصلی / اخبار داخلی / مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: در سال رونق تولید، باید نگرشی جدید به بحث بازاریابی اینترنتی داشته باشیم
مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: در سال رونق تولید، باید نگرشی جدید به بحث بازاریابی اینترنتی داشته باشیم - تصویر 1

مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی: در سال رونق تولید، باید نگرشی جدید به بحث بازاریابی اینترنتی داشته باشیم

ایجاد شده: 11/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 11/اردیبهشت/1398

به گزارش هتل‌نیوز، چهاردهمین همایش آموزشی مدیران و حسابداران گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از صبح روز چهارشنبه ( 11 اردیبهشت ) با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام، معاونین و مدیران ستادی، مدیران کل و مالی هتل‌های زیرمجموعه، حسابداران شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی و مدیرعامل شرکت سفر کارت ملی در هتل جهانگردی دیزین، آغاز بکار کرد.

"مهرداد تاوتلی" مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی ضمن خوشامدگویی به تمامی حاضرین در این همایش و تشکر ویژه از تمامی کارکنان و پرسنل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور، اظهار داشت: در ابتدای حضور در این مجموعه، شعار سازمانی مبتنی بر افزایش درآمد، کنترل هزینه و ارتقای کیفیت را مورد مطالعه بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیدیم که این مثلث سودآور، می‌تواند این بنگاه اقتصادی را کاملا هوشمندانه، مدیریت کند.

"مهرداد تاوتلی" ابراز داشت: با آموزش‌هایی که واحد آموزش، طرح‌ریزی، اجرا و پیاده کرده است از لحاظ رشد کیفی با معدل خوبی مواجه هستیم. از سوی دیگر تغییرات عمده‌ای در موضوع صدای مشتری صورت گرفته است که در نتیجه آن، شاهد تغییر در فرهنگ، افزایش انگیزه در پرسنل و بازخورد مثبت از سوی میهمانان بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به رویکرد این مجموعه در سال جدید، گفت: سیاست‌های تازه‌ای را تدوین نموده و سعی داریم تا با همت مضاعف تمامی همکاران، تلاش خود را در جهت بازاریابی و فروش اتاق‌ها بکار گیریم.

وی تصریح کرد: در سالی که تحت عنوان رونق تولید نام‌گذاری شده است، بایستی نگرش جدیدی به بحث بازاریابی اینترنتی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در پایان صحبت‌های خود ضمن اشاره به پیشرفت چشمگیر در زمینه کنترل هزینه‌ها، افزود: تمامی کارکنان، کارمندان و پرسنل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی باید دانش تخصصی خود را همسو با استانداردهای روز دنیا، افزایش دهند تا این مجموعه در کورس رقابت صنعت هتلداری، عقب نیافتد.

صحبت‌های معاون اجرایی، معاون اداری و مالی، مدیر روابط‌عمومی، مدیر حقوقی و مدیر منطقه شمال و البرز گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی نیز بخشی دیگر از این همایش بود که هر یک از به ارائه گزارش در خصوص عمکلرد و تشریح مهمترین برنامه‌های سال جاری حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.

همچنین در حاشیه چهاردهمین همایش آموزشی مدیران و حسابداران گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، هتل‌های دیزین، خوی، آستارا، چلندر، کرمان شعبه 1، دلوار بوشهر، سنندج، نائین، شاهرود و سیرجان به عنوان 10 هتل برتر این مجموعه از نظر شاخص‌هایی نظیر رشد درصد اشغال و درآمد نسبت به عملکرد دوره قبل و بودجه، معرفی و انتخاب شدند. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...