صفحه اصلی / اخبار داخلی / راهنمایان گردشگری، سفرای فرهنگی کشور هستند
راهنمایان گردشگری، سفرای فرهنگی کشور هستند - تصویر 1

راهنمایان گردشگری، سفرای فرهنگی کشور هستند

ایجاد شده: 2/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 2/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز، " عزت الله ضرغامی " وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری در پیامی ویدئویی به گردهمایی مجازی راهنمایان گردشگری گفت ؛ خش مهمی از جامعه گردشگری را راهنمایان گردشگری تشکیل می‌دهند و آن‌ها سفرای فرهنگی کشور محسوب می‌شوند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راهنمایان گردشگری را یکی از حلقه‌های ارتباط بین کشورها که دارای ماموریت مهمی در بعد ملی هستند دانست و گفت ؛ با وجود کارنامه خوب، اما راهی دراز و مهم را پیش رو داریم. ایران اسلامی کشور بزرگی است و امروز در دنیا جایگاه برجسته‌ای نسبت به گذشته دارد.

او اشاره کرد ؛ امپراطوری رسانه‌ای با تمام قوا تلاش می‌کند که ایران را به گونه‌ای دیگر نشان دهد. ایران هراسی امروز در دستور کار همه شبکه‌های استکباری قرار دارد، بنابراین هر چه که روایتگران و راهنمایان گردشگری از تاریخ کشور برای گردشگران خارجی مطرح کنند به وظیفه بزرگ ملی خود عمل کرده‌اند.

" ضرغامی " افزود ؛ سعی کردیم در بخش‌های مختلف گردشگری ظرفیت‌های متنوعی را تقویت کنیم، به‌طور حتم در کنار این ظرفیت‌ها روایتگری و راهنمایی گردشگران نقش محوری دارد.

وزیر گردشگری در پایان ابراز امیدواری کرد که راهنمایان گردشگری در دوره جدید با درکی بهتر از شرایط کشور و آینده گردشگری در ایران ماموریت‌های خود را با موفقیت انجام دهند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...