صفحه اصلی / اخبار داخلی / مافیایی در زمینه ساخت و صدور مجوز احداث هتل‌ها وجود ندارد
مافیایی در زمینه ساخت و صدور مجوز احداث هتل‌ها وجود ندارد - تصویر 1

مافیایی در زمینه ساخت و صدور مجوز احداث هتل‌ها وجود ندارد

ایجاد شده: 11/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 11/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز،  " جمشید حمزه زاده " رئیس جامعه حرفه ای هتلداران ایران گفت ؛ موضوع نیاز به احداث هتل در یک مکان به هیچ عنوان مطلق نبوده و ممکن است علی‌رغم نیازمندی شدید یک نقطه به تأسیس هتل، یک نقطه دیگر از این منظر کاملاً اشباع شده باشد. قطعاً در مجموع نیاز به تأسیس هتل‌های جدید از نظر کلی در کشور وجود دارد و سیاست کلی وزارت گردشگری نیز به این سمت و سو است اما این موضوع که این امر در ید یک مافیای خاص باشد، می‌توان گفت درست نیست.

او گفت ؛ وزارت گردشگری از طریق طراحی بسته‌های مختلف تشویقی به دنبال ترویج امر سرمایه‌گذاری در زمینه احداث هتل‌ها است. در شهرهای مختلف نیز شهرداری‌ها از طریق جانمایی مکان‌هایی مشخص برای احداث هتل به دنبال جذب سرمایه‌گذاری در این زمینه هستند.

" حمزه زاده " تاکید کرد ؛ یکی از علت‌های عدم سرمایه‌گذاری در ساخت هتل، ضعیف بودن سیاست‌های حمایتی دولت در این زمینه است. یکی دیگر از این علت ها، دستوری بودن نرخ هتل‌ها در ایران است.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران ایران ادامه داد ؛ در بسیاری از نقاط دنیا، دولت‌ها با هدف توسعه سرمایه‌گذاری در امر احداث هتل‌ها اقدام به ارائه زمین رایگان می‌کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...