صفحه اصلی / اخبار خارجی / قطار سریع‌السیر Venice Simplon؛ قطاری با سوئیت‌های مجلل اختصاصی
قطار سریع‌السیر Venice Simplon؛ قطاری با سوئیت‌های مجلل اختصاصی  - تصویر 1
قطار سریع‌السیر Venice Simplon؛ قطاری با سوئیت‌های مجلل اختصاصی  - تصویر 2

قطار سریع‌السیر Venice Simplon؛ قطاری با سوئیت‌های مجلل اختصاصی

ایجاد شده: 23/شهریور/1398       آخرین ویرایش: 23/شهریور/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، قطار سریع‌السیر Venice Simplon به عنوان یکی از لوکس‌ترین قطارهای دنیا، تغییرات جدیدی را در خود اعمال و سه سوئیت جدید به سوئیت‌های قبلی خود اضافه کرده است.

سوئیت‌های جدید این قطار لوکس تحت عنوان سه شهر وین، پراگ و بوداپست نام‌گذاری شده است و هر یک به شکلی طراحی شده تا بازتابی از همان شهر باشد. برای مثال چیدمان سوئیت "وین" با استفاده از رنگ‌های طلایی و سبز زمردی، پنل‌های ابریشمی و چوپ تیره، حس و حال کلاسیکی را ایجاد می‌کند.

سوئیت "پراگ" با رنگ‌های خرمایی مایل به قرمز و طلایی، کوسن‌های دست دوز و الگوهای موزائیکی، تزئین شده و در نهایت دکور سوئیت "بوداپست" نیز یادآور معماری سبک گوتیک و عثمانی است.

سوئیت‌های جدید که به سوئیت‌های قبلی با نام‌های ونیز، استانبول و پاریس ملحق شده است، دارای حمام، سرویس بهداشتی، تخت‌های دو نفره، سیستم گرمایشی در کف و اتاق نشیمن خصوصی هستند.

برای هر یک از سوئیت‌های این قطار، یک مهماندار به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است و مسافران هر سوئیت به سه سالن غذاخوری دسترسی دارند.

هزینه هر شب اقامت در این قطار لوکس که ظاهر آن در رمان معروف "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" نوشته "آگاتا کریستی" الهام گرفته شده، 7800 دلار است. این قطار در طول مسیر اروپا سفر می‌کند و یکبار در سال نیز به استانبول می‌رود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...