صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس‌جمهور از اختیارات خود برای حل مشکلات هتلداران استفاده کند
رئیس‌جمهور از اختیارات خود برای حل مشکلات هتلداران استفاده کند - تصویر 1

رئیس‌جمهور از اختیارات خود برای حل مشکلات هتلداران استفاده کند

ایجاد شده: 6/آبان/1397       آخرین ویرایش: 6/آبان/1397

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: برای حل سریع مشکلات هتلداران، دولت بایستی از طریق متمم بودجه وارد عمل شود و کمک هزینه‌هایی را برای هتلداران در نظر بگیرد.

"محمد اسماعیل سعیدی" با اشاره به لزوم تخصیص بسته حمایتی گردشگری از هتلداران بعد از بروز نوسانات ارزی در کشور، ابراز داشت: با توجه به گرانی‌های اخیر و افزایش ناگهانی قیمت دلار در بازار، لازم است که دولت برای صنعت گردشگری و علی‌الخصوص هتلداران که با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند، بسته‌های حمایتی را تدارک ببیند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت از چند روش می‌تواند بسته‌های حمایتی را برای هتلداران در نظر بگیرد که در وهله بایستی از طریق متمم بودجه سال جاری و یا اینکه در لایحه بودجه سال آینده پیش‌بینی‌های لازم را بعمل آورد. علاوه بر این شخص رئیس‌جمهور می‌تواند با استفاده از اختیارات خود به رفع مشکلات هتلداران سراسر کشور کمک کند.

به گزارش هتل‌نیوز، وی تصریح کرد: وضعیتی که امروز هتلداران با آن مواجه هستند بسیار دشوار است زیرا هزینه‌ها افزایش یافته و درآمدها نیز پایین آمده است و ادامه این وضع به طور قطع برای صنعت گردشگری کشور، خسارات جبران‌ناپذیری ایجاد می‌کند.

"سعیدی" ادامه داد: این وضعیت نامساعد باعث تعطیلی بسیاری از هتل‌ها خواهد شد زیرا هزینه‌های انجام شده با درآمدها تفاوت‌های چشمگیری پیدا کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بایستی از تمام توان خود در راستای بهبود شرایط گردشگری در کشور استفاده کنند و بسته‌های حمایتی را برای هتلداران اختصاص دهند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...