صفحه اصلی / اخبار داخلی / صدور ویزای الکترونیکی روسیه برای ایران از فوریه سال ۲۰۲۱
صدور ویزای الکترونیکی روسیه برای ایران از فوریه سال ۲۰۲۱ - تصویر 1

صدور ویزای الکترونیکی روسیه برای ایران از فوریه سال ۲۰۲۱

ایجاد شده: 3/آذر/1399       آخرین ویرایش: 3/آذر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، وزیر گردشگری در دیدار و گفتگو با سفیر روسیه در ایران از طراحی برنامه ویژه گردشگری برای این کشور بعد از مهار کرونا، خبر داد و اظهار داشت: مردم ایران کشور روسیه را دوست دارند و علاقه‌مند هستند به این کشور سفر کنند‌.

"علی‌اصغر مونسان" در این دیدار ابراز داشت: رفت و آمدهای گردشگری می‌تواند شناخت مردم را از دو کشور زیاد کند و این موضوع به تعمیق روابط کمک کند.

"مونسان" در ادامه گفت: شیوع کرونا برنامه‌های ما را محدود کرد زیرا قصد داشتیم مانند چین با هیاتی ۴۰ نفره به روسیه سفر کنیم‌.

وی در پایان افزود: با توجه به فاصله نزدیک با روسیه، آمادگی داریم بعد از کرونا هم گردشگران روسیه به ایران سفر کنند و هم بالعکس. به همین منظور برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم تا با انجام آنها آمار گردشگری بین دو کشور را افزایش دهیم.

سفیر روسیه در ایران نیز در این دیدار ضمن اعلام موافقت با پیشنهاد وزیر گردشگری برای توسعه گردشگری میان دو کشور، گفت: ایرانی‌ها آشنایی خوبی با روسیه دارند و در جام جهانی ۲۰۱۸ تعداد زیادی از گردشگران و هواداران فوتبال ایران در آنجا حضور داشتند.

"لوان جاگاریان" در پایان گفت: از ماه فوریه سال ۲۰۲۱ در کشور روسیه ویزای الکترونیکی صادر می‌شود و ایران هم از جمله کشورهایی است که این ویزا برای آنها صادر می‌شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...