صفحه اصلی / اخبار داخلی / صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری از طریق سامانه الکترونیکی
صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری از طریق سامانه الکترونیکی  - تصویر 1

صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری از طریق سامانه الکترونیکی

ایجاد شده: 5/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 5/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی از صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری به صورت الکترونیکی از طریق سامانه‌ای که به این منظور تدارک دیده شده، خبر داد.

"احمد دیناری" ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: سامانه الکترونیکی صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری با بخشنامه رسمی و کتبی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ادارت کل استانی ابلاغ شده است و بر اساس آن از این پس کلیه فرایندهای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

"دیناری" هدف از این کار را کاهش هزینه ارائه خدمات، دسترسی مناسب متقاضیان به اطلاعات و خدمات دولتی، ساماندهی و یکپارچه‌سازی طرح‌های گردشگری برای اجرای مفاد آئین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری مصوبه هیات وزیران، تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و کوتاه‌تر شدن فرایندها، معرفی کرد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، افزود: کلیه کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را دارند، باید با مراجعه به آدرس اینترنتی این سامانه به نشانی www.My.ichto.ir درخواست خود را ثبت و در مراحل بعدی نیز از طریق همین سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی بیان داشت: در شهرستان‌ها نیز ادارات نسبت به راهنمایی متقاضیان برای ثبت اطلاعات اقدام خواهند کرد و نیازی به مراجعه حضوری به اداره کل یا مرکز استان نیست.

وی در پایان گفت: سایر پروژه‌هایی که از قبل برای آنها موافقت اصولی صادر شده است هم باید نسبت به ثبت اطلاعات پروژه و پیگیری دریافت مجوز ساخت از طریق این سامانه اقدام کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...