به گزارش ایتنا ؛ از ابتداى سال تاكنون شركت هواپيمايى يزد در ٩ ماه نخست سال جارى، با ارائه خدمات شايسته و برنامه ريزى دقيق، كام هاى مؤثرى در ارتقاى كيفيت پروازها برداشته است.
يكى از مهمترين دستاوردهاى يزد اير طى اين مدت، انجام حدود ١٩٠٠ پرواز داخلى و بين المللى با ثبت ميانگين تأخير تنها ٧ دقيقه در هر پرواز است.
اين عملكرد درخشان موجب شده است شركت هواپيمايي يزد، به عنوان به موقع ترين و كم تاخيرترين ايرلاين كشور معرفى شود .
اين موفقيت, گواه تلاش هاى بى وقفه و حرفه اى كادر پروازى، تيم مهندسى و تعميرات، واحد بازرگانى و خدمات فرودگاهى وكليه كاركنان ستادى وادارى شركت است كه همواره در تلاشاند تا تجربهاى ايمن، سريع و رضايت بخش براى مسافران فراهم كنند.