صفحه اصلی / اخبار داخلی / سیمرغ گردشگری ایران شاکی خصوصی پیدا کرد!!!
سیمرغ گردشگری ایران شاکی خصوصی پیدا کرد!!! - تصویر 1

سیمرغ گردشگری ایران شاکی خصوصی پیدا کرد!!!

ایجاد شده: 12/بهمن/1399       آخرین ویرایش: 12/بهمن/1399

به گزارش هتل‌نیوز، و بر اساس ادعای خبرگزاری مهر، برای طراحی این سیمرغ و شعار مرتبط با آن به عنوان برند گردشگری ایران، حدود سه میلیارد تومان هزینه شده است.

این خبرگزاری حالا گزارش داده که کلمه سیمرغ به زبان فارسی و انگلیسی در شاخه فعالیت‌های گردشگری که در مرکز مالکیت معنوی به نام "حسین شهیدی‌پور" و شرکت او به ثبت رسیده است و بنابراین وزارت گردشگری حق استفاده از نام سیمرغ برای برند خود را نداشته است.

البته برند گردشگری ایران تنها یک طرح سیمرغ ( هویت بصری ) به همراه یک شعار ( هویت کلامی ) است و دیگر نامی از سیمرغ به زبان فارسی و لاتین نیامده است.

همچنین  یک وکیل پایه یک دادگستری نیز با اشاره به ثبت برند تجاری سیمرغ در گردشگری در سال ۹۶، اقدام وزارت گردشگری را خلاف قانون دانسته است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...