صفحه اصلی / اخبار خارجی / سقوط یک فروند هواپیما در پایتخت فرانسه ۴ کشته بر جای گذاشت
سقوط یک فروند هواپیما در پایتخت فرانسه ۴ کشته بر جای گذاشت - تصویر 1

سقوط یک فروند هواپیما در پایتخت فرانسه ۴ کشته بر جای گذاشت

ایجاد شده: 30/فروردین/1400       آخرین ویرایش: 30/فروردین/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز و به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه‌ها عصر یکشنبه به وقت تهران از سقوط یک فروند هواپیمای سبک در شرق پاریس، پایتخت فرانسه خبر دادند.

یک فروند هواپیمای «رابین دی آر ۴۰۰» که از شهرستان «بووه» در شمالی غربی پاریس پرواز کرده بود، نزدیک زمینی در «سنت پاتس» در شرق پاریس سقوط کرد.

در جریان این سانحه هوایی چهار نفر کشته شدند. فرانسه از اعزام تیمی برای یافتن علت این سانحه خبر داده است. هنوز هویت جان باختگان این سانحه هویی مشخص نشده است. دی‌آر۴۰۰، یک هواپیمای  تک‌موتوره از نوع چهار نفره سبک ساخت شرکت «پی‌یر رابین اوی‌یشن» است.

چندی قبل نیز رسانه‌ها از سانحه هوایی برای یکی از ثروتمندان فرانسه و مرگ وی خبر دادند. «اولیویه داسو» قانونگذار ۶۹ ساله فرانسوی در جریان سقوط بالگرد حامل وی در شمال غربی فرانسه جان خود را از دست داد. این سانحه هوایی در منطقه «کالوادو» در شمالی غربی فرانسه رخ داد.

داسو از نمایندگان حزب جمهوری‌خواهان، بزرگ‌ترین حزب راست میانه در فرانسه بود. دبیرکل این حزب، از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور پیشین بود.

اولیویه داسو فرزند موسس گروه هوا فضا و نرم افزار معروف داسو و از سرمایه داران بزرگ فرانسه بود. گروه هوانوردی داسو  یک شرکت هواپیماسازی فرانسوی تولید کننده هواپیماهای نظامی و جت سفارشی و شخصی است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...