صفحه اصلی / اخبار داخلی / سفر و اقامت در هتل‌های مشهد ایمن است
سفر و اقامت در هتل‌های مشهد ایمن است - تصویر 1

سفر و اقامت در هتل‌های مشهد ایمن است

ایجاد شده: 12/دی/1400       آخرین ویرایش: 12/دی/1400

به گزارش هتل نیوز، " مرجان شاه‌ولایتی " مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی در خصوص واکسیناسیون کارکنان هتل‌های مشهد اظهار کرد: پیش از اینکه موضوع واکسیناسیون به صورت سراسری در هتل‌ها آغاز شود، جامعه هتلداران خراسان رضوی با همکاری اداره‌ کل میراث فرهنگی و مرکز بهداشت استان با تجهیز هتل هما ۲ اولین گروهی بودیم که خارج از روال واکیسناسیون پرسنل هتل‌ها را آغاز کردیم.

وی افزود: پس از آن تزریق دوز دوم در هتل‌ها آغاز شد. در حال حاضر نیز فرخوان داده‌ایم کسانی که زمان دوز سوم آنان فرا رسیده، حتما برای تزریق آن اقدام کنند. قطعا تمام هتل‌ها پرسنل خود را برای تزریق دوز سوم ملزم خواهند کرد.

مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی یادآور شد: مهم‌ترین آیتم کنترل بازرسان ما در بازدید و کنترل پروتکل‌ها، واکسیناسیون کارکنان هتل‌هاست. بنابراین موضوع واکسیناسیون در واحدهای هتلی بسیار اهمیت دارد و حتما کنترل می‌شود که تمام پرسنل واکسن خود را تزریق کرده باشند.

شاه‌ولایتی با اشاره با آغاز شیوع امیکرون و احتمال اعمال مجدد محدودیت‌ها خاطرنشان کرد: اگر بیشترین تمرکز خود را روی تزریق دوز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌ها قرار دهیم، می‌توانیم بیماری را کنترل کنیم اما اگر محدودیت‌ها مجددا اعمال شود، زندگی مردم به لحاظ اقتصادی فلج خواهد شد. وضعیت اقتصادی زندگی مردم در حدی نیست که توان تحمل تعطیلی مجدد را داشته باشند. آنقدر وضعیت اقتصادی برای مردم شکننده شده که در حال حاضر تمام مردم به سختی کسب و کار خود را اداره می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ۲ سال اخیر با شیوع کرونا در دنیا صنعت هتلداری بیشترین آسیب‌ها را متحمل شد و بیشترین محدویت‌ها نیز روی واحدهای گردشگری اعمال شده است. اولین چیزی که همیشه محدود شده، سفر بوده است و هتل‌ها نیز همیشه در این زمینه همراهی کرده‌اند. البته با توجه به اینکه امیکرون خطرپذیری پایین‌تری دارد، در صورت رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی جریان زندگی مردم قطع نخواهد شد که به لحاظ اقتصادی بهترین تصمیم ممکن است.

مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی در خصوص میزان بازگشایی هتل‌ها تصریح کرد: مطابق آخرین آمار به دست آمده از مجموع ۲۴۰ هتل در مشهد هنوز ۵۸ هتل تعطیل است. یعنی ۲۴ درصد هتل‌های مشهد از اسفند ۹۸ هنوز بازگشایی نشده‌ و بعید می‌دانم این تعداد هتل تا نوروز بازگشایی شود.

شاه‌ ولایتی بیان کرد: تجربه ۲ سال گذشته نشان داده که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. تزریق دوز سوم پرسنل‌ هتل‌ها در دستور کار قرار گرفته و بالاترین آمار تزریق واکسن نیز در اختیار هتل‌ها قرار دارد. همچنین به اذعان تمام مراکز نظارتی رعایت پروتکل‌ها در هتل‌ها در بالاترین میزان خود قرار دارد. بنابراین سفر و اقامت در هتل‌های مشهد ایمن است و امن‌ترین فضا برای اقامت محسوب می‌شود. اگر سفر به شکل ایمن انجام شود، مشکلی در انتقال ویروس کرونا ایجاد نخواهد شد.


برچسب‌ها:    سفر اقامت هتل‌ مشهد ایمن
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...