صفحه اصلی / اخبار داخلی / سرمایه‌گذار گروه هتل‌های اسپیناس : ۲۰۰۰ دانشجوی هتلداری را در اسپیناس امیران استخدام خواهیم کرد
سرمایه‌گذار گروه هتل‌های اسپیناس : ۲۰۰۰ دانشجوی هتلداری را در اسپیناس امیران استخدام خواهیم کرد - تصویر 1

سرمایه‌گذار گروه هتل‌های اسپیناس : ۲۰۰۰ دانشجوی هتلداری را در اسپیناس امیران استخدام خواهیم کرد

ایجاد شده: 28/اسفند/1402       آخرین ویرایش: 28/اسفند/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ " علی اصغر امیری " سرمایه‌گذار و بهره‌بردار گروه هتل‌های اسپیناس در مصاحبه‌ای اختصاصی با هتل نیوز گفت : گروه هتل‌های اسپیناس مفتخر است که بیش از ۴۰۰ لوح تقدیر از سفارتخانه‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی دریافت کرده و در ارتقای کیفیت خدمات هتلداری در کشور نقشی مؤثر ایفا کرده است.

وی افزود : کارآفرینی حرفه‌ای لذت‌بخش است و ما با ایجاد شغل می‌توانیم رویای جوانان را به واقعیت تبدیل کنیم. باید به جوانان کشور نشان دهیم که ایران کشور ثروتمندی است و در آن کار پیدا می‌شود. جوانان می توانند به اندازه تفکراتشان، کاردان و  تحصیل‌کرده شوند، آنها باید به موازاتی که درس می‌خوانند، شغل خود را نیز انتخاب کنند. کارآفرینان باید بیشتر از هر چیز به دنبال ایجاد تداوم و امنیت در شغل باشند 

" امیری " با بیان اینکه تمام شایعات مبنی بر ساخت هتل اسپیناس رویال امیران بر روی گسل اشتباه است تاکید کرد :  تمام بررسی ها و کارشناسی ها در محل ساخت این هتل نشان می‌دهد که هیچ‌گونه گسل اصلی و فرعی در این منطقه وجود ندارد و ساخت این هتل با رعایت تمام اصول و ضوابط ایمنی و فنی انجام شده است.

سرمایه‌گذار و بهره‌بردار گروه هتل‌های اسپیناس افزود : ما با ساخت هتل اسپیناس امیران، به جوانان این نوید را می‌دهیم که کشور ما در حال پیشرفت و توسعه است. خود را متعهد به ایجاد شغل برای حدود دوهزار دانشجو در رشته‌های مدیریت و هتلداری کردیم.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...