صفحه اصلی / اخبار داخلی / رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی : اگرچه همه‌جای ما می‌لنگد اما تمام دغدغۀ ما حجاب و عفاف شده است
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی : اگرچه همه‌جای ما می‌لنگد اما تمام دغدغۀ ما حجاب و عفاف شده است - تصویر 1

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی : اگرچه همه‌جای ما می‌لنگد اما تمام دغدغۀ ما حجاب و عفاف شده است

ایجاد شده: 16/مرداد/1402       آخرین ویرایش: 16/مرداد/1402

به گزارش فلای نیوز ؛ " حرمت‌الله رفیعی " رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت : گردشگری ایران به خصوص در یک سال گذشته صحنه اعمال فشار و برخوردهای تند متعددی از سمت نظام حاکم ارزشی بوده است. پیش از ماجرای حمله نیروهای بسیجی به گردشگران اوپرت و زخمی کردن آن‌ها هم، نمونه‌های دیگری از برخورد با گردشگران وجود داشت که هریک ضربه مهلکی به این قطب مهم در کشور بوده است.

او گفت : به دنبال این هستند که برای آژانس‌های هواپیمایی‌ و مسافران و گردشگران قوانین بگذارند درحالی که فقط برای اماکن عمومی و مکان‌های دولتی می‌توانند اعمال کنترل کنند. در لایحه گفته شده است که دفاتر گردشگری و پرسنل و مدیرانشان باید تایید شوند درحالی که این‌ها از قبل هم بوده اند. گفته شده است که این دفاتر زیر مجموعه وزارت گردشگریست درحالی که شرکت‌های هواپیمایی لزوما زیر مجموعه وزارت گردشگری نیستند.

" رفیعی " تاکید کرد : همین گپی که وجود دارد نشان می‌دهد که کارها عجولانه انجام شده اند. راه‌های بهتری بود که به‌گونه‌ای با این مساله برخورد شود که جامعه ملتهب نشود و مردم با مردم درگیر نشوند.

وی افزود : ما در حوزه گردشگری مشکلات زیادی داریم؛ هیچ چیزمان متناسب با حقوق مردم نیست. پرواز گران است و حتی خود مسئولین هم نمی‌توانند به راحتی برای مسیری که می‌خواهند بروند پرواز انتخاب کنند. 

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور ضمن اعلام اینکه ما استاد آمارسازی و فرصت سوزی هستیم گفت : هم نمی‌توانیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم هم آمارهای دروغین می‌دهیم که گردشگری ما در حال رشد است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...