صفحه اصلی / اخبار داخلی / رونمایی از سفر کارت ملت توسط وزیر گردشگری
رونمایی از سفر کارت ملت توسط وزیر گردشگری  - تصویر 1

رونمایی از سفر کارت ملت توسط وزیر گردشگری

ایجاد شده: 9/مهر/1399       آخرین ویرایش: 9/مهر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، در مراسمی با حضور وزیر گردشگری و مدیرعامل بانک ملت، تفاهم‌نامه استفاده از سفر کارت بانک ملت به عنوان راهکاری برای رونق بازار سفر، منعقد شد. 

در این مراسم همچنین از سفر کارت بانک ملت با اعتبار ۲۰ میلیون تومان برای هر نفر با بازپرداخت ۱۸ ماهه و سود تسهیلات ۴ درصدی، رونمایی شد.

سفر کارت ملت به هر فرد متقاضی سفر اعطا می‌شود و افراد می‌توانند برای خرید تور از دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، اقامت در مراکز اقامتی رسمی و تحت نظارت میراث‌فرهنگی و مراکز رسمی فروش صنایع‌دستی، از این سفر کارت که مهلت اعتبار آن ۵ ماهه است، استفاده کنند.

وزیر گردشگری کشور در این مراسم با اشاره به اینکه "سفر کارت ملت" با نمونه‌های مشابه قبلی متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: پروسه‌ای که تاکنون طی شده نشان‌دهنده این است که این طرح موفق خواهد بود.

"علی‌اصغر مونسان" در این خصوص اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های "سفر کارت ملت" این است که نرخ سود آن ۴ درصد است که نرخ بسیار پائینی است.

وی همچنین گفت: اجرای این طرح می‌تواند زنجیره‌ای از مشاغل را شامل شود و با توجه به این که گردشگری یک زنجیره وسیع است، سفر کارت می‌تواند موجب رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف شود.

مدیرعامل کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی ایران نیز با تاکید بر این موضوع که سفر کارت ملت نسبت به نمونه‌های قبلی نرخ سود کمتری دارد، اظهار داشت: پیش از این نیز تجربه اجرای سفر کارت را داشته‌ایم اما سفر کارت‌های قبلی نرخ بهره بالایی داشت به گونه‌ای که گاهی به ۱۸ درصد می‌رسید.

"حسین اربابی" همچنین گفت: اجرای این طرح، یک محرک جدید در بازار سفر ایجاد خواهد کرد و می‌تواند باعث رونق سفر و گردشگری در کشور شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...