صفحه اصلی / اخبار داخلی / روایت هتل‌نیوز از افتتاح “تبریز 2018”
روایت هتل‌نیوز از افتتاح “تبریز 2018” - تصویر 1

روایت هتل‌نیوز از افتتاح “تبریز 2018”

ایجاد شده: 6/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 6/اردیبهشت/1397

به گزارش هتل‌نیوز، آئین افتتاح رسمی رویداد گردشگری “تبریز 2018” صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور “حسن روحانی” رئیس جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

“حسن روحانی” در بخشی از اظهارات خود در این مراسم، افرادی از جمله هتلداران، رانندگان تاکسی و … که در شهر به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند را آبروی شهر دانست و گفت: یک گردشگر زمانی که وارد تبریز می‌شود با این افراد مواجه می‌شود و زمانی که به وطن خود باز می‌گردد، نحوه برخوردها در خاطرش باقی خواهد ماند.

رئیس‌جمهور با اشاره به افتتاح هتل “یام” و تبدیل یک کاروانسرای قدیمی به هتل، آن را اقدامی خوب و در راستای احیای آثار تاریخی دانست و گفت: تنها نباید به دنبال جذب گردشگران خارجی باشیم بلکه مردم ایران نیز ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری در کشور هستند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد گردشگری “تبریز 2018” به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری اشاره و اظهار داشت: در کلیت این صنعت نسبت به پنج سال گذشته اتفاقات چشمگیری رخ داده است به گونه‌ای که در آغاز دولت تدبیر و امید فقط 125 هتل چهار و پنج ستاره در کشور وجود داشت و هم‌اکنون این عدد به 158 هتل رسیده است.

“علی‌اصغر مونسان” ضمن تاکید به ادامه به روند ساخت و ساز هتل‌های جدید در کشور، ابراز داشت: تلاش تمامی همکاران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سراسر کشور این است که تعداد هتل‌های چهار و پنج ستاره در کشور را به عدد 280 هتل برسانند.

وی در خصوص ظرفیت‌های اقامتی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: در حال حاضر استان آذربایجان شرقی دارای 67 هتل، هتل‌آپارتمان و 73 میهمان‌پذیر و در مجموع 8400 تخت اقامتی است که با توجه به تعداد هتل‌های در حال ساخت، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم تعداد تخت‌های این استان به بیش از 13 هزار تخت برسد.

وی در پایان گفت: در نوروز امسال نیز شاهد افزایش 40 درصدی اقامت گردشگران داخلی و 17 درصدی اقامت گردشگران خارجی در این استان بودیم.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...