صفحه اصلی / اخبار داخلی / رحیم پور ؛ بخش خصوصی و دولتی، می‌توانند در برگزاری موفق این رویداد، مکمل یکدیگر باشند
رحیم پور ؛ بخش خصوصی و دولتی، می‌توانند در برگزاری موفق این رویداد، مکمل یکدیگر باشند - تصویر 1

رحیم پور ؛ بخش خصوصی و دولتی، می‌توانند در برگزاری موفق این رویداد، مکمل یکدیگر باشند

ایجاد شده: 23/آبان/1402       آخرین ویرایش: 23/آبان/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ " دکتر علی رحیم پور "  عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی و تخصصی مهمان‌نوازی ( هتلداری ) با محوریت فراخوان مقاله گفت : شورای سیاست‌گذاری در جلسات خود به این نتیجه و جمع‌بندی رسیده است که متولی برگزاری این کنگره، بخش غیر دولتی باشد زیرا متولی اصلی حوزه گردشگری، بخش خصوصی است و حوزه دولتی و دانشگاه نیز بایستی تعامل داشته باشند. در نگاه اول بایستی این کنگره را از حوزه دولتی خارج و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و تشکل صنفی مربوطه، برگزار کنیم. در واقع بخش خصوصی و حوزه دولتی، می‌توانند در برگزاری موفق این رویداد، مکمل یکدیگر باشند.

او گفت :  همچنین از ظرفیت‌های علمی وزارت علوم و مراکزی مانند دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، علم و فرهنگ، علوم تحقیقات و سایر دانشگاه‌ها نیز استفاده می‌گردد.

"رحیم پور" افزود ؛  به منظور برگزاری هر چه بهتر این رویداد، از ظرفیت‌ها و توان اتاق بازرگانی، هلدینگ گردشگری و تفریحات شهرداری تهران و سایر ظرفیت‌های گردشگری داخلی و بین‌المللی استفاده می‌‌گردد.

عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی و تخصصی مهمان‌نوازی ( هتلداری ) ادامه داد ؛ برگزاری این کنگره، یک موضوع ملی و فرا ملی است و تصمیم گرفته شده تا با توجه به ظرفیت‌های موجود و اشراف معاونت گردشگری، مسئولیت کمیته علمی کنگره به پژوهشکده گردشگری، واگذار شود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...