صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم جهاد دانشگاهی ؛ هنوز گردشگری ایران علمی نشده است
رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم جهاد دانشگاهی ؛ هنوز گردشگری ایران علمی نشده است - تصویر 1

رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم جهاد دانشگاهی ؛ هنوز گردشگری ایران علمی نشده است

ایجاد شده: 26/بهمن/1401       آخرین ویرایش: 26/بهمن/1401

به گزارش هتل نیوز؛ " محمدحسین ایمانی خوشخو " رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: من گردشگری در کشور را گردشگری نمی‌دانم. سفرهایی که صورت می‌گیرد بیشتر یک جابه‌‎جایی همراه با تخریب است تا گردشگری، به گونه‌ای که مردم از یک مکانی به مکان دیگری می‌روند و خرابی‌هایی را از خود باقی می‌گذارند.

او ادامه داد : یکی از دلایل اینکه چرا فرهنگ نمی‌تواند به خودی خود درآمدزایی کند به  بنیان‌های فکری اصحاب فرهنگ که از پیش از انقلاب هم وجود داشته است، مربوط می‌شود.

" ایمانی خوشخو "‌افزود : دلیل دیگر آن به مسئولانی مربوط می‌شود که هیچ اعتقادی به این موضوع نداشتند که می‌توان از فرهنگ درآمدزایی کرد.

وی گفت : جهاد دانشگاهی نهادی است که هم در گذشته و هم در حال همیشه فعالیت‌های نوآورانه انجام داده و همواره در بسیاری از موارد پیشگام و پیش قدم بوده است.

رئیس پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی تاکید کرد : این نهاد به دلیل همین نوآوری‌هایی که انجام داده بر خلاف بسیاری از نهادهای دیگر که پس از انقلاب حذف شدند، همچنان ماندگار است و یکی از کارهایی که انجام داده نیز تاسیس دانشکده گردشگری است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...