صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس جامعه هتلداران، افزایش نرخ ۲۵ درصدی را تکذیب کرد
رئیس جامعه هتلداران، افزایش نرخ ۲۵ درصدی را تکذیب کرد - تصویر 1

رئیس جامعه هتلداران، افزایش نرخ ۲۵ درصدی را تکذیب کرد

ایجاد شده: 23/آبان/1402       آخرین ویرایش: 23/آبان/1402

به گزارش هتل نیوز و به نقل از سایت جامعه هتلداران ایران ؛ " جمشید حمزه زاده " رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران گفت : اخیرا گفت‌وگویی با بنده بدون ذکر منبع در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر و در رسانه‌های دیگر باز نشر شد که در آن به نقل از اینجانب صراحتا نقل شده که نرخ هتل‌‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است. چنین گفت‌وگویی با آن خبرگزاری انجام نشده است.

وی افزود : با توجه به این‌که پیشتر یک بار در گفت‌وگو با سایت جامعه حرفه‌ای هتداران ایران درباره این موضوع حرف زده‌ام، روشن است که منبع ذکر نشده همان سایت جامعه است.

او اضافه کرد : متاسفانه آن گفت‌وگو به هر دلیلی مورد سوء برداشت قرار گرفته زیرا منظور این بود که جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران افزایش ۲۵ درصد نرخ هتل‌ها را صرفا به عنوان رقم میانگین مطرح کرده است. این رقم با توجه به نوع خدمات هتل‌ها بین ۱۰ تا ۴۵ درصد در نوسان خواهد بود که ما به طور تقریبی ۲۵ درصد را به عنوان رقم میانگین عنوان کردیم. پیشنهاد ما با توجه به تورم سال جاری ۴۵ درصد افزایش است.

رئیس جامعه هتلداران در پایان گفت: متاسفانه به دلیل افزایش مداخله‌های دولتی هنوز توافقی در خصوص نرخ هتل‌ها که باید مهر ماه ابلاغ می‌شد صورت نگرفته است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...