صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی : امیدی به توسعه گردشگری داخلی نیست
رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی :  امیدی به توسعه گردشگری داخلی نیست - تصویر 1

رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی : امیدی به توسعه گردشگری داخلی نیست

ایجاد شده: 2/اسفند/1401       آخرین ویرایش: 2/اسفند/1401

به گزارش تور نیوز " فریدجواهرزاده" رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران گفت : بحث حمل‌ونقل جزء لاینفک گردشگری است. بدون حمل‌ونقل و جابجایی، سفر میسر نیست مگر سفر مجازی. در هر صورت حمل‌ونقل نقش اساسی در گردشگری و توسعه آن ایفا می‌کند.

او ادامه داد : در سطح گردشگری بین‌المللی طبق عددی که توسط سازمان جهانی گردشگری همه ساله اعلام می‌شود بالغ بر ۵۰ درصد گردشگران بین‌المللی از طریق خطوط هوایی جابجا می‌شوند.

وی افزود : با توجه به اینکه در حال حاضر وضعیت جاده‌ها و حمل‌ونقل زمینی چندان مساعد نیست پرواز یکی از آسان‌ترین و در دسترس‌ترین سفرها برای گردشگران است.

" جواهر زاده " گفت : اگر به هر دلیلی مثل وضعیت آب‌وهوا، مشکلات امنیتی و ... پروازی کنسل شد ایرلاین موظف است که حقوق مسافر و گردشگر را تامین کند. حتی اگر ایرلاینی نمی‌تواند پرواز جایگزین فراهم کند با امکانات دیگری همچون تامین محل اقامت، می‌تواند از گردشگری که به او اعتماد کرده و از او بلیت خریداری کرده است، حمایت کند؛ این حرکت به معنی تکریم مسافر و گردشگر است.

رئیس انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران تاکید کرد : به دلیل شیوه رفتاری ایرلاین‌های داخلی هیچ امیدی به بهبود شرایط در پروازها و همچنین توسعه گردشگری داخلی که بخش عمده‌ آن موضوع حمل‌ونقل است، نمی‌توان داشت.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...