صفحه اصلی / اخبار داخلی / دستور وزیر گردشگری در خصوص نحوه فعالیت هتل‌ها و مراکز اقامتی
دستور وزیر گردشگری در خصوص نحوه فعالیت هتل‌ها و مراکز اقامتی - تصویر 1

دستور وزیر گردشگری در خصوص نحوه فعالیت هتل‌ها و مراکز اقامتی

ایجاد شده: 31/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 31/اردیبهشت/1399

به گزارش هتل‌نیوز، وزیر گردشگری در رابطه با آغاز فعالیت تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی اظهار داشت: تمامی مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، واحدهای پذیرایی و گردشگری در سراسر کشور برای شروع فعالیت دوباره خود در سایت وزارت بهداشت ثبت‌نام و پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کرده‌اند.

"علی‌اصغر مونسان" ضمن بیان این مطلب، ابراز داشت: همه تأسیسات گردشگری در مناطق سفید باید آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران احتمالی در تعطیلات عید فطر را داشته باشند.

"مونسان" در ادامه گفت: از هفته گذشته نظارت‌ها و بازدیدهای میدانی ما در سطح استان‌ها و کشور شروع شده است و مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری به شکل مرتب کنترل می‌شوند. 

وی افزود: وزارت بهداشت نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده و ابلاغیه‌ای را به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، ارسال و تمامی بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای خود را برای این نظارت بسیج کرده است.

وزیر گردشگری تصریح کرد: در حال حاضر بخش قابل‌ توجهی از سفرهای داخلی مردم با اهداف معنوی، زیارت و کار در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود همزمان با عید سعید فطر، حجم این سفرها افزایش پیدا کند. به این منظور دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، آمادگی لازم برای مدیریت هوشمند این سفرها را دارد.

"علی‌اصغر مونسان" در ادامه گفت: در مناطق و استان‌هایی که وزارت بهداشت وضعیت سفید اعلام کرده است به مدیران کل استان‌ها طی نامه‌ای ابلاغ کردیم تا مراکز و تأسیسات گردشگری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خدمات شایسته به مردم ارائه کنند.

وی در پایان گفت: با هماهنگی که با جامعه هتلداران کشور انجام شده است، تمامی هتل‌ها برای ارائه خدمات ایمن همراه با حفظ سلامتی مسافران اعلام آمادگی کرده‌اند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...