صفحه اصلی / اخبار داخلی / درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد
درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد - تصویر 1

درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو این سازمان و در مصاحبه اختصاصی با هتل‌نیوز، اظهار داشت: سازمان همکاری‌های اقتصادی که توسط سه کشور ایران، پاکستان و ترکیه، تاسیس شده است تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف داشته است و کشورهای آسیای میانه از جمله افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان را نیز با خود همراه کرده است.

"آدام کولا" با اشاره به فعالیت‌های سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در زمینه صنعت گردشگری و هتلداری، ابراز داشت: سازمان اِکو دارای کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه است که یکی از آنها نیز تحت عنوان کمیته گردشگری فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: کمیته گردشگری سازمان همکاری‌های اقتصادی ( اِکو ) در طول یکسال گذشته با برگزاری 11 جلسه در شهر تاشکند، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص برنامه‌های آینده از جمله دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت را بعمل آورده است.

"آدام کولا" در خصوص برگزاری دومین همایش بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو، گفت: این سازمان فعالیت زیادی در زمینه برگزاری چنین رویدادهایی دارد تا از طریق آن بتواند فرصت‌های موجود در منطقه را جستجو، توسعه و بهبود ببخشد. 

دبیر کل سازمان همکاری‌های اقتصادی، افزود: علاوه بر این کنفرانس و با تصمیم کمیته اجرایی در سال 2020 نیز نشست‌هایی در کشورهای ترکمنستان و ازبکستان، برگزار خواهد شد.

"آدام کولا" در رابطه با میزبانی اردبیل از دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو نیز گفت: بسیار خوشحالم که در شهر زیبای اردبیل حضور پیدا کرده‌ایم. این استان و شهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی بسیار موثر باشد.

وی در پایان گفت: استان و شهر اردبیل یکی از مناطق در حال رشد در میان کشورهای عضو سازمان اِکو است و مطمئن هستیم که پس از برگزاری این کنفرانس، تقاضا و درخواست‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش هتلداری و گردشگری سلامت اردبیل، ارائه خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...