صفحه اصلی / اخبار داخلی / خبر ویژه رئیس دستگاه گردشگری کشور به هتلداران / کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 9 به 3 درصد
خبر ویژه رئیس دستگاه گردشگری کشور به هتلداران / کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 9 به 3 درصد - تصویر 1

خبر ویژه رئیس دستگاه گردشگری کشور به هتلداران / کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 9 به 3 درصد

ایجاد شده: 9/اردیبهشت/1397       آخرین ویرایش: 9/اردیبهشت/1397

مراسم شستمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی، شب گذشته با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، معاون گردشگری کشور، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران مختلف بخش‌های دولتی و خصوصی و فعالان صنعت گردشگری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بخشی از اظهارات خود در این مراسم با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش افزوده تاسیسات گردشگری، اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس مقرر شد تا نرخ ترجیحی مالیات بر ارزش افزوده در هتل‌ها از 9 به 3 درصد کاهش یابد.

“علی‌اصغر مونسان” در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر 1700 پروژه در دست ساخت داریم که عمدتاً غیردولتی است و امید داریم با همکاری بخش‌های مختلف 1250 پروژه که نیمی از آن‌ها هتل و تأسیسات اقامتی است به‌مرور به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه افزود: همه باید کمک کنیم تا قیمت تمام ‌شده چه در تورهای ورودی و چه در گردشگری داخلی را کاهش دهیم که اگر همه زنجیره صنعت گردشگری به هم کمک کنیم این موضوعات نیز قابل ‌حل است.

وزیر راه و شهرسازی نیز در بخشی از اظهارات خود در این مراسم به بازآفرینی شهری و نقش آن در صنعت گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از روش‌های خوب برای بازگرداندن زندگی به حوزه‌هایی که ارزش میراثی و فرهنگی و معماری دارند، حوزه تورگردانی است.

عباس آخوندی ابراز داشت: قطعاً هتل‌های لوکس جای خودشان را دارند ولیکن شما بهتر از من می‌دانید کسی که به ایران سفر می‌کند بیشتر تمایل دارد ایران را بشناسد و شناخت ایران با اقامت در هتل‌های لاکچری محقق نمی‌شود و رفتن در دل جامعه ایران برای گردشگران خارجی جذابیت بیشتری دارد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...