صفحه اصلی / اخبار داخلی / حمایت همه جانبه معاون گردشگری از هتلداران در موضوع اسکان گردشگران نوروزی
حمایت همه جانبه معاون گردشگری از هتلداران در موضوع اسکان گردشگران نوروزی - تصویر 1

حمایت همه جانبه معاون گردشگری از هتلداران در موضوع اسکان گردشگران نوروزی

ایجاد شده: 29/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 1/اسفند/1397

سی و هفتمین نشست اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با محوریت موضوع ایام نوروز سال 1398، روز گذشته به میزبانی وزارت صمت با حضور "ولی تیموری" معاون گردشگری و رئیس این ستاد و دیگر نمایندگان دستگاه‌های عضو، برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در این نشست با اشاره به ستاد اسکان فرهنگیان و خدمات آموزش و پرورش در ایام نوروز، اظهار داشت: شکل اسکان مسافران در مدارس محل اسکان فرهنگیان، شایسته گردشگران نیست.

"ولی تیموری" با انتقاد از اسکان گردشگران در کلاس‌های درس مدارس، ابراز داشت: این اقدام شکل خوبی ندارد زیرا بحرانی مانند سیل و زلزله روی نداده است که به این شکل اسکان دهیم.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، ابراز داشت: بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری نسبت به احداث مراکز اقامتی اقدام نموده و چشم امید آنها به تعطیلات نوروز و فصل تابستان برای جذب و اسکان مسافران و گردشگران است.

وی افزود: برخی از دستگاه‌های دولتی با احداث میهمانسرا و اماکن اقامتی به نوعی فعالیت موازی با بخش خصوصی و هتلداران دارند ضمن اینکه با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که هزینه اقامت در میهمانسراهای دولتی و مراکز اسکان فرهنگیان با هزینه اسکان در برخی از مراکز اقامتی مانند مسافرخانه‌ها و میهمانپذیرها، برابر است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هیچ گونه افزایش قیمتی در ارائه خدمات به گردشگران در نوروز 98 نخواهیم داشت.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...