صفحه اصلی / اخبار داخلی / حل مشکل کارگران هتل لاله و آبدرمانی سبلان در سرعین با رضایت طرفین
حل مشکل کارگران هتل لاله و آبدرمانی سبلان در سرعین با رضایت طرفین - تصویر 1

حل مشکل کارگران هتل لاله و آبدرمانی سبلان در سرعین با رضایت طرفین

ایجاد شده: 16/مهر/1399       آخرین ویرایش: 16/مهر/1399

به گزارش هتل‌نیوز، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با اعلام خبر حل و فصل مشکلات کارگران هتل لاله و مجتمع آبدرمانی سبلان در سرعین، اظهار داشت: برای ادامه حیات بخش‌های تحت مدیریت شرکت توسعه گردشگری در سرعین صورتجلسه‌ای تنظیم شد که هم کارگران و هم نمایندگان شرکت توسعه گردشگری از مفاد آن رضایت کامل داشتند.

"بهروز ندایی" ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت:  شرکت توسعه گردشگری متعهد شد حق و حقوق ۱۳۰ کارگر در حال اشتغال را تا پایان مهرماه پرداخت کند و هیچکدام از کارگران این دو مجموعه نیز اخراج یا تعدیل نشوند.

"نهدایی" همچنین گفت: مدیر کل تعاون استان، هماهنگی ارائه تسهیلات ۱۳ درصدی ظرف یک هفته به تعداد ۱۳۰ فقره ۱۶ میلیون تومانی برای شرکت توسعه گردشگری را بر عهده گرفت.

وی در پایان گفت: مقرر شد کارکنان با ۲۵ درصد کاهش کار ۷۵ درصد حقوق ۶ ماهه از اول آبان ماه تا آخر فروردین ۱۴۰۰ دریافت و در محل کار حضور داشته باشند و هر وقت موضوع کرونا به حالت عادی برگشت طبق روال گذشته اقدام شود.

"علی نیکزاد" نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص بیان داشت: با تعامل و همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی، کارکنان هتل لاله و آبدرمانی سبلان تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ تعدیل یا اخراج نمی‌شوند.

وی افزود: شرکت توسعه گردشگری نیز متعهد شد تمامی ۲۵ نیروی تعدیل یا اخراج شده را مجدداً به کار گیرد و معوقات آنها را پرداخت نماید.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...