صفحه اصلی / اخبار داخلی / حرکت هوشمندانه دولت در توسعه هتل کاروانسراها
حرکت هوشمندانه دولت در توسعه هتل کاروانسراها - تصویر 1

حرکت هوشمندانه دولت در توسعه هتل کاروانسراها

ایجاد شده: 12/اسفند/1399       آخرین ویرایش: 12/اسفند/1399

به گزارش هتل نیوز، علی اصغر مونسان شامگاه ۱۱ اسفندماه در آیین افتتاح هتل کاروانسرای دودهک دلیجان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نسبت به مرمت کاروانسراها اهتمام ویژه ورزید و هتل کاروانسراها به مجموعه گردشگری کشور افزوده شدند، افزود: استفاده از اقتصاد مردمی برای مرمت یک بنای تاریخی و قرار گرفتن این بنا در اختیار حوزه گردشگری کشور، در واقع یک حرکت هوشمندانه از سوی دولت بود که به انجام رسید.

وی با بیان اینکه مسلما با بودجه دولت و وزارتخانه امکان رقم زدن این حرکت وجود نداشت، گفت: خوشحالیم که با مشارکت مردم و حمایت دولتی شاهد افزایش هتل کاروانسراها در کشور هستیم.

مونسان تصریح کرد: استان مرکزی ظرفیت های بسیاری دارد، در کنار ظرفیت های صنعتی، بخش گردشگری می تواند در اقتصاد این استان نقش آفرین باشد. حدود ۲۵ میلیون نفر پیرامون این استان زندگی می کنند، به استان های پرجمعیت مانند تهران و اصفهان نزدیک است و می توان از حوزه ظرفیت های گردشگری این استان در توسعه اقتصاد و افزایش اشتغال استفاده حداکثری کرد. خوشبختانه این روند آغاز شده است هرچند که با توجه به ظرفیت ها باید در حوزه گردشگری تلاش بیشتری صورت گیرد و استان مرکزی به مقصد مهم گردشگری کشور تبدیل و پروژه های جاذب گردشگر به استان افزوده شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر توسعه و هدفگذاری پروژه های تفریحی در این استان، افزود: مسلما برای تحقق این اهداف باید تبلیغات مناسبی صورت گیرد. در پایتخت، استان مرکزی به عنوان استان صنعتی شناخته می شود در حالی که در کنار ظرفیت تاریخی بی نظیر، پتانسیل طبیعت گردی فوق العاده ای دارد و باید در این راستا تلاش ویژه ای انجام گیرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...