صفحه اصلی / اخبار خارجی / حادثه برای هواپیمای شرکت بریتیش ایرویز در لندن
حادثه برای هواپیمای شرکت بریتیش ایرویز در لندن - تصویر 1

حادثه برای هواپیمای شرکت بریتیش ایرویز در لندن

ایجاد شده: 29/خرداد/1400       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1400

به گزارش سرویس خارجی هتل نیوز و به نقل از رکنا، یک فروند هواپیما از شرکت بریتیش ایرویز دیروز (جمعه) در فرودگاه «هیترو» لندن سقوط کرد و ارابه فرود آن در آسفالت فرودگاه فرو رفته است.

تصاویر منتشر شده از این حادثه بیانگر آن است که دماغه این هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ متلاشی و بدنه جلوی آن آسیب دیده است. تعدادی از نیرو‌ها و ماشین‌های خدمات فوری و اورژانس در حال حاضر به محل حادثه اعزام شده‌اند. همچنین پلیس و ماموران آتش‌نشانی نیز در محل حادثه حضور دارند.

میزان خسارت وارده بر این هواپیما تاکنون مشخص نشده است. سخنگوی این شرکت هواپیمایی اعلام کرده است که هیچ فردی در زمان وقوع این حادثه در هواپیما حضور نداشته است. او در بخشی از بیانیه خود گفت: «این تنها یک هواپیمای حمل بار بود و مسافری در آن حضور نداشت. ایمنی اولویت اول ماست و در حال بررسی موضوع هستیم.»

شرکت هواپیمایی ایرویز نیز در بیانیه‌ای گفت: «این جت هوایی در حالت ایستا دچار حادثه شده و به همین دلیل تاخیری در زمان پرواز‌های فرودگاه هیترو نخواهد بود.»

فرودگاه هیترو نیز اعلام کرد: «خلبان و سرنشینان این هواپیما آسیبی ندیده‌اند.»

این اولین‌بار نیست که هواپیمایی در این محل دچار حادثه می‌شود. ماه مارس (اسفندماه) سال جاری میلادی نیز هواپیمایی با ۱۲۷ مسافر به‌دلیل آن‌که چرخ‌دنده فرود آن دچار مشکل بود مجبور به تخلیه تمام مسافران شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...