صفحه اصلی / اخبار خارجی / جزئیات قوانین جدید عربستان سعودی در پذیرش زنان در هتل‌ها و مراکز اقامتی
جزئیات قوانین جدید عربستان سعودی در پذیرش زنان در هتل‌ها و مراکز اقامتی - تصویر 1

جزئیات قوانین جدید عربستان سعودی در پذیرش زنان در هتل‌ها و مراکز اقامتی

ایجاد شده: 16/مهر/1398       آخرین ویرایش: 16/مهر/1398

کشور عربستان سعودی در سیاست جدید خود به زنان و مردان خارجی اجازه می‌دهد تا اتاق‌های هتل را به صورت مشترک با یکدیگر رزرو کنند و علاوه بر آن، زنان نیز می‌توانند بدون داشتن سرپرست مرد در اتاق‌های هتل بمانند.

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، کمیسیون گردشگری و میراث ملی عربستان سعودی به تازگی اعلام کرده که مردان و زنان خارجی بدون نیاز به اثبات ارتباط با یکدیگر می‌توانند اتاق‌های هتل را رزرو و از خدمات آن استفاده کنند.

همچنین زنان بدون همراه چه از اتباع عربستانی و چه خارجی، هم‌اکنون می‌توانند بدون نیاز به سرپرست مرد در اتاق‌های هتل بمانند البته مشروط بر اینکه شناسنامه خود را هنگام ورود به سیستم نشان دهند.

بر اساس این گزارش از کلیه اتباع سعودی خواسته شده است که شناسنامه خانوادگی یا اثبات ارتباط در مورد مراجعه به هتل‌ها را نشان دهند. این مورد برای گردشگران خارجی لازم نیست. همه زنان از جمله سعودی‌ها می‌توانند به تنهایی در هتل‌ها رزرو و اقامت کنند.

پیش‌بینی می‌شود سیاست جدید درهای باز عربستان سعودی به روی مردم جهان، منجر به ایجاد یک میلیون شغل جدید تا سال 2030 میلادی در این کشور شود.

عریستان سعودی همچنین سختگیری در زمینه لباس زنان و گردشگران خارجی را کنار گذاشته است و زنان خارجی نیازی به پوشیدن لباس مخصوص نخواهند داشت.

این کشور در تلاش است تا از اتکا به نفت فاصله بگیرد و گردشگری تهاجمی را در راستای تصمیمات خود قرار دهد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...