صفحه اصلی / اخبار خارجی / توسعه گروه هتل‌های Marriott در تانزانیا با افتتاح 4 هتل جدید
توسعه گروه هتل‌های Marriott در تانزانیا با افتتاح 4 هتل جدید - تصویر 1

توسعه گروه هتل‌های Marriott در تانزانیا با افتتاح 4 هتل جدید

ایجاد شده: 15/تیر/1398       آخرین ویرایش: 17/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott قصد دارد تا با افتتاح چهار هتل جدید تحت برند Four Points، فعالیت خود در کشور "تانزانیا" را توسعه دهد.

بر اساس بیانیه اخیر، این گروه هتلداری قصد دارد تا به زودی دومین هتل Four Points تحت برند Sheraton را در "تانزانیا" و هتل Four Points تحت برند Sheraton با نام New Africa را در "دارالسلام" افتتاح کند.

هتل اصلی New Africa در سال 1896 میلادی به عنوان محل اقامت رسمی "قیصر ویلهلم دوم" احداث شد و در طول جنگ جهانی اول به عنوان یک بیمارستان مورد استفاده قرار گرفت. این بنا در زمان امپراتوری بریتانیا تبدیل به یک هتل شد.

حضور در مرکز منطقه تجاری شهر و اشراف به بندرگاه از مزیت‌های اصلی هتل New Africa به حساب می‌آید که این هتل را تبدیل به یک عمارت بی‌نظیر و بخش جدایی‌ناپذیر از شهر تبدیل کرده است.

هتل Four Points تحت برند Sheraton با نام New Africa در "دارالسلام" دارای 174 اتاق بزرگ شبیه سوئیت است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز و مرکز تناسب مدرن آن اشاره کرد.

این هتل همچنین دارای یک فضای جلسه به اندازه 300 متر مربع، یک فضای بنکوئت و 12 اتاق جلسه است که برای برگزاری رویدادها و مراسمات مختلف، ایده‌آل است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...