صفحه اصلی / اخبار داخلی / تقدیر سازمان جهانی گردشگری از گروه مارکوپولو برای اقدامات خلاقانه در برگزاری تورهای مجازی ایران
تقدیر سازمان جهانی گردشگری از گروه مارکوپولو برای اقدامات خلاقانه در برگزاری تورهای مجازی ایران - تصویر 1

تقدیر سازمان جهانی گردشگری از گروه مارکوپولو برای اقدامات خلاقانه در برگزاری تورهای مجازی ایران

ایجاد شده: 13/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 13/اردیبهشت/1399

مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری مارکوپولو در مصاحبه با هتل‌نیوز، اظهار داشت: با هدف تبدیل تهدید کرونا به فرصت و با توجه به اقدامات، برنامه‌ها و اهداف گروه مارکوپولو برای توسعه تورهای مجازی و سفر آنلاین، پخش پروژه ملی "یازده هزار کیلومتر در خانه؛ سفر به میراث جهانی" از روز دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 99 آغاز شده است.

به گزارش هتل‌نیوز، دکتر "حسن تقی‌زاده انصاری" ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت: این پروژه با همکاری وزارت گردشگری، وزارت ارتباطات و حمایت کمیته ملی ایکوم، جامعه گردشگری الکترونیکی ایران، هلدینگ مارکوپولو، گروه جامع و تخصصی هتل‌نیوز و جمعی از شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط در طول مدت یک ماه، برگزار و طی آن تصاویر زنده به صورت تعاملی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید از شبکه تعاملی "تیوا" و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، پخش می‌گردد.

"تقی‌زاده انصاری" گفت: گزارش اقدامات مربوطه برای سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) ارسال شده و آن سازمان جهانی نیز در پاسخ مراتب تشکر خود از برگزاری تورهای مجازی سفر به سایت‌های جهانی ایران را ابراز نموده و به دلیل انجام اقدامات خلاقانه به شرکت مارکوپولو و سایر برگزار کنندگان، تبریک گفته است.

وی تصریح کرد: سازمان جهانی گردشگری ضمن اعلام آمادگی برای انتشار تصاویر، خواستار همراه شدن در تورهای مجازی بوده و این اقدام را موفقیتی بسیار بزرگ خوانده است. 

رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران، افزود: امید است این سفر مجازی که از آن به عنوان طولانی‌ترین و بزرگترین سفر مجازی در ایران نام برده می‌شود، آغازی برای توسعه این عرصه شود.

وی در پایان گفت: از مهمترین ویژگی‌های این طرح می‌توان به معرفی میراث غنی تاریخی و جهانی به صورت آنلاین و زنده و تعاملی بودن آن اشاره کرد. به شکلی وری که کاربر می‌تواند حین اجرای زنده سفر مجازی، سوالات خود را از راهنمای سفر مطرح کند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...