صفحه اصلی / اخبار داخلی / تحقق شعار سال محور اجرایی وزارت گردشگری نوروز ۱۴۰۱
تحقق شعار سال محور اجرایی وزارت گردشگری نوروز ۱۴۰۱  - تصویر 1

تحقق شعار سال محور اجرایی وزارت گردشگری نوروز ۱۴۰۱

ایجاد شده: 3/فروردین/1401       آخرین ویرایش: 3/فروردین/1401

به گزارش هتل نیوز، " محسن حاجی سعید " رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران گفت ؛ بیش از ۵۰۰ نفر داوطلب در ۲۲ استان کشور برای شروع دوباره گردشگری و تکریم مهمانان نوروزی، در ابنیه تاریخی و موزه‌ها مستقر شده‌اند. یکی از مهمترین اقدامات ما استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی، موزه‌ها و مراکز تجمع و بافت‌های تاریخی در شهرهای مختلف کشور است.

" حاجی سعید " ادامه داد ؛ برای اولین بار  استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری در ایام نوروز در شرح وظایف کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر کشور قرار گرفت. دستاورد این مهم شامل ایجاد نظم حداکثری در ساماندهی گردشگران در ابنیه تاریخی و تفسیر بناها برای گردشگرانی است که در قالب تورهای برنامه‌ریزی شده سفر نکرده‌اند.

 رئیس جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران ضمن اعلام اینکه بیشترین تعداد راهنمایان به ترتیب در استان‌های فارس، یزد و اصفهان به کار گرفته شدند افزود ؛ وزارت گردشگری با استفاده از راهنمایان گردشگری به عنوان سفرای سلامت و فرهنگی، گامی اساسی در ایجاد اشتغالزایی و حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا برداشته است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...