صفحه اصلی / اخبار داخلی / تیموری : تبادلات گردشگری به شدت تحت تأثیر روابط فرهنگی و دیپلماتیک بین کشورها است
تیموری : تبادلات گردشگری به شدت تحت تأثیر روابط فرهنگی و دیپلماتیک بین کشورها است - تصویر 1

تیموری : تبادلات گردشگری به شدت تحت تأثیر روابط فرهنگی و دیپلماتیک بین کشورها است

ایجاد شده: 12/مرداد/1403       آخرین ویرایش: 12/مرداد/1403

به گزارش هتل نیوز ؛ "ولی تیموری" معاون وزیر گردشگری در دولت دوازدهم گفت : تبادلات گردشگری به شدت تحت تأثیر روابط فرهنگی و دیپلماتیک بین کشورها است. در سال‌های اخیر، بازار گردشگری عراق به دلیل رونق روابط فرهنگی و سیاسی همواره به عنوان بازار هدف اول ایران مطرح بوده است.

وی افزود : از سوی دیگر، به دلیل مسائل سیاسی با جمهوری آذربایجان، جایگاه این بازار هدف دچار تزلزل شده و روند ورود گردشگر از آن کشور متوقف گردیده است. 

" تیموری گفت : این مثال‌ها گویای اهمیت تعاملات سیاسی با کشورهای مختلف به ویژه با همسایگان برای توسعه و رونق گردشگری است.

او تاکید کرد : وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، طبق مفاد سند راهبردی توسعه گردشگری کشور مصوب ۱۳۹۹، موظف به تدوین و اجرای برنامه دیپلماسی گردشگری با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند.

معاون وزیر گردشگری در دولت دوازدهم در پایان افزود : در این برنامه باید راهکارهای مناسبی برای مدیریت تصویر کشور در اذهان عمومی کشورهای مورد نظر و حفظ دیپلماسی گردشگری در زمان بروز مناقشات سیاسی پیش‌بینی گردد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...