صفحه اصلی / اخبار داخلی / تاثیر زلزله و برجام در کاهش 50 درصدی تقاضای اقامت در پایتخت
تاثیر زلزله و برجام در کاهش 50 درصدی تقاضای اقامت در پایتخت  - تصویر 1

تاثیر زلزله و برجام در کاهش 50 درصدی تقاضای اقامت در پایتخت

ایجاد شده: 28/مهر/1397       آخرین ویرایش: 29/مهر/1397

نایب‌رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران، اظهار داشت: تقاضا برای اسکان در هتل‌های سراسر کشور از دی ماه سال گذشته به شکل محسوسی کاهش یافته و در استان تهران نیز با افت 50 درصدی تقاضا، مواجه بوده‌ایم.

"فرمان غفاریان" به تاثیرپذیری صنعت گردشگری و هتلداری از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشورها تاکید کرد و گفت: کاهش تقاضا برای اقامت در هتل‌های پایتخت به عواملی متعددی وابسته است که از این میان می‌توان به موضوع زلزله و بحث‌های چالشی در خصوص برجام، اشاره کرد.

به گزارش هتل‌نیوز، وی ابراز داشت: استانداردسازی هتل‌های تهران اتفاق بسیار خوبی است که از چند سال پیش شروع شده و هم‌اکنون با همکاری اتحادیه هتلداران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران بیش از 95 درصد، عملیاتی شده است.

نایب‌رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران در بخش دیگری از اظهارات خود و در رابطه با افزایش هزینه هتل‌ها و مراکز اقامتی، گفت: صنعت هتلداری با بیش از 100 صنف در ارتباط است و خرید کالاو خدمات انجام می‌دهد. در نتیجه و به طور طبیعی، تغییر و تحولات بازار در قیمت تمام شده بر هزینه هتل‌ها نیز تاثیرگذار است.

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...