صفحه اصلی / اخبار داخلی / تأخیر بیشتر صدور پروانه بهر‌ه‌برداری هتل‌ها با راه‌اندازی سامانه جانا
تأخیر بیشتر صدور پروانه بهر‌ه‌برداری هتل‌ها با راه‌اندازی سامانه جانا - تصویر 1

تأخیر بیشتر صدور پروانه بهر‌ه‌برداری هتل‌ها با راه‌اندازی سامانه جانا

ایجاد شده: 27/دی/1400       آخرین ویرایش: 27/دی/1400

به گزارش هتل نیوز، " حسن سیادتان " عضو هیأت مدیره جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه راه‌اندازی چنین سامانه‌هایی باید با هدف تسریع در انجام کارها صورت گیرد، گفت: پیش از این پروانه‌های بهره‌برداری از ادارات کل و طی دو هفته صادر می‌شد اما حالا با راه‌اندازی این سامانه، دریافت این پروانه‌ها ماه‌ها طول می‌کشد، ما با معاون گردشگری هم در این زمینه صحبت کرده‌ایم و تأکید داشتیم به روز رسانی باید به نحوی صورت گیرد که به نفع همه باشد.

سیادتان با بیان اینکه دولت باید مشوق بخش خصوصی در ساخت هتل باشد، افزود: با این وضعیت خیلی‌ها متقاضی تغییر کاربری هستند، یعنی ما اگر نتوانیم مشوق سرمایه‌گذار جدید باشیم همین تعداد هتلی هم که داریم از دست می‌دهیم، تغییر کاربری علی‌رغم سختی‌هایی که دارد قابل انجام است.

وی تنها را مطالبات هتلداران را مجلس دانست و گفت: ما یک قانون داریم و یک مجلس شورای اسلامی، همه در سال‌های گذشته وعده‌هایی شنیدیم که هیچ‌کدام عملیاتی نشد، تنها راه ما برای پیگیری مطالبات باید مجلس باشد تا ادارات و وزارتخانه‌ها از مصوبات آن‌ها تبعیت کنند، در رابطه با حامل‌های انرژی هم باید از طریق مجلس موضوع را پیگیری کنیم تا بخش عمده‌ای از مشکلات‌مان برطرف شود.

مالیات 99 در شرایطی به ما تحمیل شد که در اوج کرونا راه ها بسته بود و  پروازها لغو شده بود و عملاً سفری صورت نگرفت که مسافری به هتل‌ها بیاید. ما از نمایندگان مجلس تقاضا داریم به ما کمک کنند تا با مصوباتی که قابلیت اجرا دارد این مشکلات را برطرف کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...