صفحه اصلی / اخبار داخلی / بسترسازی برای همگرایی گردشگری سه استان یزد، فارس و اصفهان
بسترسازی برای همگرایی گردشگری سه استان یزد، فارس و اصفهان - تصویر 1

بسترسازی برای همگرایی گردشگری سه استان یزد، فارس و اصفهان

ایجاد شده: 21/آذر/1402       آخرین ویرایش: 21/آذر/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ " علی‌اصغر شالبافیان " معاون گردشگری کشور در نشست استان‌های مثلث طلایی گفت : در دولت سیزدهم چند محور اصلی در حوزه گردشگری با هدف نگاه جمعی به توسعه گردشگری استان‌ها در دستور کار گرفته است که با نگاه و بررسی آنها می‌توانیم بستر عملیاتی کاربردی برای فعالیت مشترک گردشگری استان‌های طلایی تعریف کنیم.

او افزود : راه‌اندازی محور گردشگری غرب کشور با همسو کردن ۵ استان از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و تا‌کنون منتج به رویکردها و دستاوردهای مشترک از جمله تولید محتواهای تبلیغاتی، معرفی روستاها، دوره‌های آموزشی مشترک و ورود به سایر موضوعات تخصصی با محور غرب شده است.  

وی گفت : صنعت گردشگری در استان یزد از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و تجمیع ظرفیت‌های استان برای ایجاد پویایی و ارتقای هر چه بیشتر این حوزه بسیج شده است. هر اقدامی در حوزه گردشگری استان‌های پیشگام مثلث طلایی به طور مستقیم در روند فعالیت و تصمیم‌گیری سایر استان‌ها و در نمایی کلی‌تر تمام صنعت گردشگری کشور تاثیرگذار است.

" شالبافیان " افزود : رونق گردشگری، ورود گردشگران خارجی، میزان تورهای ورودی و خروجی، اجرای مصوبات، تامین اعتبارات و هر یک از سرفصل‌های اجرایی در این سه استان انعکاسی در شمای کلی صنعت گردشگری کشور دارد.

او گفت : خلاقیت، نوآوری، تصیمات به‌روز و کسب وکارهای نوین در حوزه گردشگری این سه استان به عنوان الگوهای گردشگری در قالب طرح‌ها و پروژه‌های متنوع در استان‌های دیگر به کار گرفته می‌شود و از نتایج مثبت حاصل در راستای توسعه گردشگری کشور استفاده خواهد شد.

معاون گردشگری کشور ضمن اعلام اینکه با توجه به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی استانی ریسک‌پذیری کمتری دارند، باید ورود فعال‌تری در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از جمله طراحی تورهای گردشگری، بازاریابی، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی و مدیریت تورهای ورودی داشته باشند و به نوعی خودشان لنگرگاه باشند تاکید کرد : پس از اجرایی شدن اقدام لغو روادید یکطرفه با ۳۵ کشور، اثرات و نتایج مطلوب آن بی‌شک در استان‌های مثلث طلایی نمود پیدا خواهد کرد و سهم گردشگران فرهنگی از کشورهای آسیایی با تمرکز بر تبلیغات مشترک افزایش می یابد.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...