صفحه اصلی / اخبار خارجی / برگزاری کنفرانس تامین مالی گردشگری برای برنامه 2030 توسط سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO )
برگزاری کنفرانس تامین مالی گردشگری برای برنامه 2030 توسط سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) - تصویر 1

برگزاری کنفرانس تامین مالی گردشگری برای برنامه 2030 توسط سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO )

ایجاد شده: 24/تیر/1398       آخرین ویرایش: 26/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) طی روزهای گذشته و در جریان برگزاری کنفرانس کمک به تجارت در مقر سازمان تجارت جهانی ( WTO ) در شهر ژنو، ریاست نشستی با موضوع "تامین مالی گردشگری برای برنامه 2030" با هدف پیش راندن برنامه جهانی توسعه پایدار را بر عهده داشت.

در این نشست به طور صریح به صنعت گردشگری به عنوان یکی از اهداف 17 گانه توسعه پایدار، اشاره شده است زیرا برای تحقق بخشیدن به پتانسیل بسیار بالای این صنعت، میزان کمک و تامین مالی بیشتری باید متوجه این صنعت شود. 

"زوراب پولولیکاشویلی" دبیر کل سازمان جهانی گردشگری نیز در این نشست ضمن ارائه مباحثی بر نقش کلیدی گردشگری در رشد اقتصادی و ایحاد اشتغال، تاکید کرد و گفت: وزیران، شرکای توسعه و موسسات تأمین مالی باید به این موضوع واقف باشند که چگونه گردشگری می‌تواند در برنامه 2030 به برنامه توسعه پایدار کمک کند.

دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، گفت: آزاد شدن پتانسیل گردشگری برای تحقق برنامه 2030، نیازمند ترکیبی از چارچوب‌های موثر و قوی از سیاست، افزایش فعالیت بخش خصوصی و رویکرد نوآورانه برای مشارکت برای همکاری‌های توسعه است و در مقابل، تقویت و بازپرداخت جریان کمک برای گردشگری به این بخش کمک خواهد کرد تا مشاغل مختلفی در بسیاری از بخش‌ها ایجاد شود و توسعه اجتماعی و اقتصادی و تنوع اقتصادی به طور چشمگیری افزایش یابد.

"زوراب پولولیکاشویلی" در پایان گفت: سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) از ایجاد فرصت برای پیوستن وزرا، رهبران گردشگری و افراد دیگر برای این مذاکرات مهم در ژنو استقبال می‌کند. با همکاری ما می‌توان کمک‌های جدیدی را تضمین و اطمینان حاصل پیدا کرد که از اهداف دور نخواهیم شد زیرا گردشگری می‌تواند زندگی در سراسر جهان را تغییر دهد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...