صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) در محل معاونت گردشگری
برگزاری وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) در محل معاونت گردشگری - تصویر 1

برگزاری وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) در محل معاونت گردشگری

ایجاد شده: 10/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1399

به گزارش هتل‌نیوز، وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) با محوریت مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا در محل معاونت گردشگری کشور، برگزار شد.

سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) با توجه به همه‌گیری بی‌سابقه ویروس کرونا و ضرورت اتخاذ کلیه ابزارهای لازم مدیریتی برای بکارگیری استراتژی موثر ارتباطات بحران برای تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه‌ای، وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه با موضوع "بحران برقراری ارتباط در دوران کرونا و پسا‌کرونا" را برگزار کرد.

وبینار مذکور به زبان انگلیسی و میزبانی مدیر ارتباطات سازمان جهانی گردشگری، معاون مدیر گروه منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونین حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه‌ریزی معاونت گردشگری وزارت، برگزار شد.

در این نشست مجازی، مطالبی از جمله بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تاکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهای پدید آمده در گردشگران، آموزش کارکنان و دست‌اندرکاران برای ایجاد اطمینان در مخاطب، تعریف محصولات خاص، مطرح شدن بازارهای جدید و احتمالی از جمله افرادی که حس ماجراجویانه زیاد و نوجوانانی که احتمال ابتلا به بیماری را کمتر دارند و ریسک‌پذیر‌تر هستند، مطرح شد.

اطمینان به مسافران در خصوص امنیت مقاصد و راه‌های ارتباطی مثل هواپیما، قطار و ... نیز باز جمله بخش‌های تکمیلی این وبینار بود که با حضور کشورهای نپال، مالزی، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، افعانستان، سنگاپور، کره جنوبی، بنگلادش، فیجی و جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...