صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری همزمان کنگره علمی و همایش صنفی هتلداری
برگزاری همزمان کنگره علمی و همایش صنفی هتلداری - تصویر 1

برگزاری همزمان کنگره علمی و همایش صنفی هتلداری

ایجاد شده: 15/آذر/1402       آخرین ویرایش: 15/آذر/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "جمشید حمزه‌زاده" رئیس جامعه هتلداران ایران و عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره در نشست مقدماتی کنگره علمی و تخصصی هتلداری ایران‌ گفت : با توجه به رویکردهای جامعه و وضعیت صنعت هتلداری کشور، هیات مدیره جامعه هتلداران ایران در دوره جدید، نگاه متفاوتی به موضوعات علمی و پژوهشی دارد.

او گفت : پرداختن به فعالیت‌های تحقیقاتی، انجام امور پژوهشی و مطالعات تطبیقی، برگزاری انواع رویدادهای علمی و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، از رویکردهای جدید جامعه هتلداران ایران است.

" حمزه زاده " افزود : برگزاری کنگره علمی هتلداری در راستای اهداف همایش صنفی جامعه هتلداران است و این دو رویداد، سال آینده به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

وی گفت : در زمینه سیاست‌گذاری گردشگری مشکلات اساسی وجود دارد ولیکن گردشگری یک صنعت فرابخشی است و وزارت گردشگری نمی‌تواند به تنهایی تمام این مشکلات را برطرف کند.

عضو شورای سیاست‌گذاری کنگره تاکید کرد : لازمه توسعه گردشگری، نوع نگرش و اعتقاد به این صنعت است که متاسفانه چنین نگاهی در میان مسئولان دستگاه‌های مختلف وجود ندارد. سازمان‌هایی مانند امور مالیاتی، تامین اجتماعی، وزارت کشور و غیره در مساله توسعه گردشگری، نگاه سازمانی را به نگاه ملی ترجیح می‌دهند.

رئیس جامعه هتلداران ایران ضمن اعلام اینکه قوانین لازمه توسعه گردشگری است ولیکن نقص، خلاء و تناقض در قوانین باعث شده تا کارها، مختل و چالش‌های اساسی ایجاد شود افزود : در حوزه آئین‌نامه و دستورالعمل‌ها حتی در وزارت گردشگری نیز دچار مشکل هستیم و نگاه دولتی بر آن حاکم بوده است.

" حمزه زاده " تاکید کرد : متاسفانه اختیارات بخش خصوصی در بخش‌های مختلف صنعت گردشگری و هتلداری، بسیار محدود شده است.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...