صفحه اصلی / اخبار داخلی / برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر در "وان" ترکیه لغو شد
برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر در "وان" ترکیه لغو شد - تصویر 1

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سفر در "وان" ترکیه لغو شد

ایجاد شده: 26/شهریور/1399       آخرین ویرایش: 26/شهریور/1399

به گزارش هتل‌نیوز، شیوع و بازتاب موج دوم کرونا، برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌اللمللی گردشگری "وان" در ترکیه را نیز لغو کرد.

مدیر اجرایی پاویون ایران در نمایشگاه سفر و گردشگری آناتولی شرق ترکیه در گفتگو با هتل‌نیوز ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: با وجود تمام تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه و با وجود موافقت اولیه جهت ورود شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان تخصصی ایرانی به نمایشگاه وان، عدم‌ گشایش مرزها و عدم توانایی حضور نمایندگان کشورهایی از جمله ارمنستان، گرجستان و روسیه باعث لغو نمایشگاه  گردشگری و سفر وان ترکیه شد.

"بهزاد شجاعی" همچنین گفت: همچنین بنا به روال سال‌های قبل، چهارهمین کنگره بین‌المللی پژوهش‌های گردشگری غرب آسیا از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود و عدم توانابی جهت حضور پژوهشگران و محققان از چند کشور اروپایی و آسیایی از دیگر عوامل لغو این نمایشگاه است.

"شجاعی" ابراز داشت: شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه تا این لحظه تاریخ بعدی را اعلام نکرده است و این رویداد به احتمال زیاد در سال آینده میلادی، برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه با وجود مشکلات زیاد دبیر خانه مستقر در ایران و با وجود شیوع کرونا، توانسته بودیم حدوداً ۴۳۶ متر فضا در اختیار علاقه‌مندان و مراکز فعال گردشگری قرار دهیم که مراحل رزرو و پیش ثبت‌نام‌ها را انجام داده بودند ولی از هیچکدام از مراکز، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان تخصصی، مبلغی دریافت ننموده بودیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...