صفحه اصلی / اخبار خارجی / برنامه وفاداری مشتری با نام Wyndham Rewards
برنامه وفاداری مشتری با نام Wyndham Rewards - تصویر 1

برنامه وفاداری مشتری با نام Wyndham Rewards

ایجاد شده: 26/بهمن/1396       آخرین ویرایش: 26/بهمن/1396

برنامه وفاداری مشتری با نام Wyndham Rewards، نرخهای جدید و آپدیتهای جدیدی را برای اعضای مخصوص خود رونمایی کرده است.

اعضای برنامه وفاداری Wyndham Rewards اکنون میتوانند زمانی که مستقیما هتلی را رزرو میکند و یا از طریق شرکها و یا آژانسهای مسافرتی مورد تایید به رزرو هتل در سراسر جهان میپردازند، از تخفیف 10 درصدی در بهترین نرخهای موجود در تمامی هتلهای عضو این برنامه بهره مند شوند. این ویژگی به تازگی و در هفته گذشته رونمایی شد و هیچ تاریخ پایانی برای آن در نظر گرفته نشده است.

اگر قصد رزرو مستقیم از این برنامه را داشته باشید، این برنامه آخرین اتاق موجود را در تمامی انواع اتاقهای موجود به شما ارائه خواهد داد و شما نیازی به پیش پرداخت نیز نخواهید داشت. سیاست کنسل کردن رزرو بر مبنای هتلهای مختلف، متفاوت خواهد بود. نرخهای جدید شامل هتلهای همکار مانند Caesars Entertainment و یا Wyndham Vacation Ownership نمیشود و البته با دیگر نرخهای تخفیفی قابل جمع نیست. اما ممکن است با برخی از آفرهایی که زمان رزرو داده میشود، ترکیب شود؛ مانند آفر “دوبار در هتل ما اتاق بگیر و یک شب مجانی بمان”.

در برنامه Wyndham Rewards علاوه بر تغییر نرخها، انجام رزرو و فرایند مکان یابی هتلها، خانه ها و مجتمع هایی با چندین مالک برای اقامت بسیار آسان تر شده است. سایت جدید با طراحی انعطاف پذیر (responsive) انجام شده است که خود را با تمامی ابزاری که به سایت دسترسی یابند (مانند کامپیوتر، لب تاپ، موبیال یا تبلت)، وفق میدهد و قابل استفاده میباشد. این سایت به Masterpass و Visa Checkout نیز متصل است که به راحتی میتوان به صورت الکترونیکی در آن پرداختها را انجام داد.

برنامه وفاداری Wyndham Rewards در سال گذشته در لیست بهترین برنامه های وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری در رده سوم قرار گرفت. در ماه مارس سال گذشته تعداد اعضای این برنامه وفاداری مشتریان از مرز 50 میلیون عضو گذشت.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...