صفحه اصلی / اخبار خارجی / برنامه شتاب‌دهنده Booking.com به منظور اعطای کمک هزینه 2 میلیون دلاری به استارت‌آپ‌های گردشگری و هتلداری + جزئیات برگزاری
برنامه شتاب‌دهنده Booking.com به منظور اعطای کمک هزینه 2 میلیون دلاری به استارت‌آپ‌های گردشگری و هتلداری + جزئیات برگزاری  - تصویر 1

برنامه شتاب‌دهنده Booking.com به منظور اعطای کمک هزینه 2 میلیون دلاری به استارت‌آپ‌های گردشگری و هتلداری + جزئیات برگزاری

ایجاد شده: 12/تیر/1398       آخرین ویرایش: 12/تیر/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، موسسه بین‌المللی Booking.com به عنوان یکی از بزرگترین درگاه‌های رزرو هتل در جهان، برای سومین سال پیاپی برنامه شتاب‌دهنده Booking Booster را با هدف آموزش و حمایت مالی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه گردشگری و توسعه پایدار، برگزار کرد.

شرکت‌کنندگان در این برنامه، می‌آموزند که چگونه می‌توانند کسب و کارهای خود را با ترکیبی از مدل‌ها و راه‌حل‌های مختلف مانند استفاده از محصولات مبتنی بر فناوری حفاظت از محیط زیست و حیات وحش تا محصولاتی که در جوامع در معرض خطر کمک می‌کنند از طریق توجه فراگیر به گردشگری توسعه یابند، سازگار کنند.

این برنامه در سال 2019 به مدت سه هفته در قالب مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناسان وب‌سایت Booking و با حضور 10 استارتاپ از هشت کشور به صورت مجازی و واقعی، برگزار و در پایان نیز کمک هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیون یورو به آنها اعطا شد.

از میان استارت‌آپ‌هایی که شایسته دریافت این کمک هزینه شده‌اند، چهار استارت‌آپ در قاره آسیا قرار دارند. استارت‌آپ NotOnMap از کشور هندوستان 250 هزار یورو، استارت‌آپ‌های کوه پیمایی SASANE از کشور نپال و استارت‌آپ Picha Eats از مالزی 175 هزار یورو و استارت‌آپ بنیاد میهمان‌نوازی "سومبا" از اندونزی نیز 100 هزار یورو، دریافت کرده‌اند.

همچنین استارت‌آپ‌های OKRA SOLAR از استرالیا، فعال در حوزه شبکه فناوری خورشیدی برای ارائه برق لازم به مردم بدون دسترسی به شبکه برق سراسری با هدف توسعه گردشگری در مناطق محروم از برق و استارت‌آپ IMPULSE Travel از کلمبیا که ابزاری برای فعالیت‌های گردشگری در جوامع محلی در معرض خطر جنگ با هدف جذب گردشگر و برقراری صلح و آرامش در این مناطق است نیز هر کدام بودجه 400 هزار یورویی را دریافت کرده‌اند.

وب‌سایت رزرواسیون هتل و پرواز Booking.com معتقد است که فناوری، ابزاری قدرتمند به ویژه برای سفرهای توسعه پایدار، صلح‌آمیز و دوست‌دار محیط زیست و حیات وحش است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...