صفحه اصلی / اخبار داخلی / برقراری ارتباطات بین‌المللی در حوزه گردشگری از طریق سفرا و نمایندگان مقیم در کشورهای هدف
برقراری ارتباطات بین‌المللی در حوزه گردشگری از طریق سفرا و نمایندگان مقیم در کشورهای هدف - تصویر 1

برقراری ارتباطات بین‌المللی در حوزه گردشگری از طریق سفرا و نمایندگان مقیم در کشورهای هدف

ایجاد شده: 4/مرداد/1399       آخرین ویرایش: 4/مرداد/1399

به گزارش هتل‌نیوز، معاون گردشگری کشور اظهار داشت: در حال حاضر با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا موانع زیاد در ارتباطات بین‌المللی حوزه گردشگری، دستیابی به اهداف توسعه گردشگری خارجی از طریق سفرا و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران مقیم در کشورهای هدف انجام می‌شود.

"ولی تیموری" ضمن بیان این مطلب، ابراز داشت: معاونت گردشگری همواره در این ایام با استفاده از ابزارهای مختلف در فضای مجازی و ارتباطات غیرمستقیم سعی در تداوم مشورت‌ها و تقویت روابط بین‌المللی داشته است. 

"تیموری" افزود: در ارتباطات بین‌المللی مذکور ضمن رعایت پروتکل‌های دیپلماتیک از سفرای جمهوری اسلامی ایران مقیم در کشورهای هدف و یا نمایندگی‌های امور خارجه یاری گرفته شده است.

وی تصریح کرد: پیرو تعاملات برقرار شده و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت گردشگری، اخیراً بعد از ارتباط آقای "دکتر شیبانی" سفیر جمهوری اسلامی  ایران در تونس با وزیر گردشگری این کشور توافق همکاری درباره موضوعات مختلف صورت گرفته است.    

معاون گردشگری کشور افزود: بر این اساس پیگیری مصوبات یادداشت تفاهم میان دو کشور و تمدید آن، درخواست برگزاری ششمین دور کمیته فنی و در نهایت امضای برنامه اجرایی همکاری‌های مشترک گردشگری، پیشنهاد برگزاری وبینار دو وزارتخانه در سطح معاونین وزیر و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه گردشگری و تبادل تجربیات دو طرف، مطرح و مورد توافق قرار گرفت. 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...