صفحه اصلی / اخبار داخلی / بخش گردشگری حاشیه سدهای کردستان توسعه می یابد
بخش گردشگری حاشیه سدهای کردستان توسعه می یابد - تصویر 1

بخش گردشگری حاشیه سدهای کردستان توسعه می یابد

ایجاد شده: 17/دی/1400       آخرین ویرایش: 17/دی/1400

به گزارش هتل نیوز، " آرمان وطن‌دوست " معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در اولین جلسه کمیته مشترک این اداره‌کل و شرکت آب منطقه‌ای استان، در خصوص استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در حاشیه سدها و رودخانه‌های استان، گفت: منابع آبی استان فرصتی مهم برای تنوع بخشی به جاذبه‌های گردشگری کردستان است.

وی اظهار کرد: سدها و رودخانه های کردستان با مناظر بی‌نظیر و جاذبه‌های خاصی كه دارند، ظرفیت‌های بزرگی برای رشد و توسعه صنعت گردشگری استان به‌شمار می‌آیند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی لازمه توسعه گردشگری سدهای استان است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی از این پتانسیل در زمینه رونق صنعت گردشگری استفاده کرد.

وطن‌دوست بیان کرد: طرح‌های گردشگری و طبیعت‌گردی می‌توانند با رعایت قوانین و مقررات دستگاه‌های متولی، زمینه توسعه استان را فراهم سازند.

وی یادآور شد: امیدوارم با ارائه راهکارهای مناسب توجه بخش خصوصی را برای رونق گردشگری و استفاده از ظرفیت آبی استان در عین رعایت ضوابط کمی و کیفی، جلب کنیم تا مردم بتوانند از این ظرفیت گردشگری به‌درستی استفاده کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...