صفحه اصلی / اخبار داخلی / بازگشت هتل آپادانا تخت جمشید به چرخه گردشگری
بازگشت هتل آپادانا تخت جمشید به چرخه گردشگری - تصویر 1

بازگشت هتل آپادانا تخت جمشید به چرخه گردشگری

ایجاد شده: 25/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 25/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز،  " محمد فرخ زاده " معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت ؛ هتل آپادانا مرودشت به دلیل تعطیلی دوساله و اینکه نقش بسزایی در پیشرفت گردشگری در مجموعه میراث جهانی تخت جمشید قرار دارد، زیر ذره‌بین پایش و پیگیری معاونت گردشگری استانداری قرار گرفت.

وی گفت ؛ این هتل به دلیل تعارض‌های مالی ناشی از شیوع کرونا و عدم ایفای تعهد قرارداد فی‌مابین صندوق سرمایه‌گذاری احیا و مرمت اماکن تاریخی و جامعه هتلداران، پس از احصای مشکلات پس از دو سال رکود به چرخه اقتصاد گردشگری بازمی‌گردد و از طریق مزایده به پیمانکار جدید واگذار می‌شود.

فرخ زاده تصریح کرد ؛ طبق توافقی که صورت گرفت مقرر شد جامعه هتلداران عرصه و اعیان و نیز اقلام سرمایه‌ای و تجهیزات خود به‌استثنای اقلام و تجهیزات صندوق احیا و بهره‌برداری و مواردی که هزینه آن فی‌مابین صندوق و سرمایه‌گذار تهاتر شده در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تاکید کرد ؛ مقرر شد صندوق احیا و بهره‌برداری تمامی هزینه‌های مصرفی قبل از تحویل بنا به جامعه هتلداران که توسط سرمایه‌گذار پرداخت‌شده با بدهی‌شان تا زمان تحویل تهاتر شود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...