صفحه اصلی / اخبار داخلی / انصاری لاری: حرف سرمایه‌گذار خارجی در کیش را نزنید؛ هیچگاه حضور نداشته و الان هم نیست
انصاری لاری: حرف سرمایه‌گذار خارجی در کیش را نزنید؛ هیچگاه حضور نداشته و الان هم نیست - تصویر 1

انصاری لاری: حرف سرمایه‌گذار خارجی در کیش را نزنید؛ هیچگاه حضور نداشته و الان هم نیست

ایجاد شده: 9/آبان/1397       آخرین ویرایش: 9/آبان/1397

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران خارجی در گذشته نیز در جزیره کیش حضور نداشتند و الان نیز نیستند ولیکن با این وجود در تابستان امسال، تعداد گردشگران 12.5 و ضریب اشغال هتل‌ها نیز 4.5 درصد افزایش داشته است.

"محمد ابراهیم انصاری لاری" ابراز داشت: نسبت به شرایط اقتصادی کشور در جذب سرمایه‌گذاران داخلی موفق بودیم و عملیات اجرایی چند پروژه با حضور بخش خصوصی و با حجم سرمایه‌گذاری حدود 2 هزار میلیارد تومان به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با جذب سرمایه‌گذاران خارجی، گفت: حرف سرمایه‌گذار خارجی را نزنید. سرمایه‌گذار خارجی هیچگاه در منطقه حضور نداشته و الان هم نیست. البته اجرای یک پروژه با سرمایه‌گذاری خارجی مطرح است که ممکن است به نتیجه برسد و ممکن است نرسد.

"انصاری لاری" در رابطه با میزان ورود گردشگر به جزیره کیش با توجه افزایش هزینه‌ها گفت: با وجود تمام تحولات اقتصادی، میزان ورود گردشگران 13.5 درصد و ضریب اشغال هتل‌ها نیز 4.5 درصد افزایش یافته است.

وی در پایان گفت: در طول این مدت با ارائه مشوق‌هایی مانند کارت هدیه به مسافران، کنترل قیمت بلیت هواپیما و همکاری هتل‌ها، نه تنها کاهشی در ورود گردشگر نداشتیم بلکه این میزان افزایش نیز یافته است.

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...