صفحه اصلی / اخبار داخلی / دور از انتظار است که در نوروز ۱۴۰۱ شاهد سونامی گردشگری باشیم
 دور از انتظار است که در نوروز ۱۴۰۱ شاهد سونامی گردشگری باشیم - تصویر 1

دور از انتظار است که در نوروز ۱۴۰۱ شاهد سونامی گردشگری باشیم

ایجاد شده: 8/اسفند/1400       آخرین ویرایش: 8/اسفند/1400

به گزارش هتل نیوز، " حرمت الله رفیعی " رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی گفت ؛ گرچه شهروندان از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون محدودیت‌هایی برای سفر داشته‌‌‌اند اما در کنار آن در این بازه زمانی به لحاظ اقتصادی نیز شرایط دشوارتر شده است.


" رفیعی " ضمن اشاره به اینکه حتما در نوروز ۱۴۰۱ شاهد سونامی گردشگری باشیم دور از انتظار است گفت ؛ بعید می‌‌‌دانم استقبالی که در سال‌های پیش از کرونا از سفر شده و تمام مسیرهای ما پرتردد و امکان خرید بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس کم می‌شد را در این نوروز تجربه کنیم. برای برگشت روال توریسم در ایران به ریل سابق به زمان نیاز داریم.

 رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تاکید کرد ؛ این استدلال که چون مردم دو سال سفر نرفته‌‌‌اند‌‌‌، در نوروز یکباره این کمبود را جبران می‌کنند چندان قابل قبول نیست.

او افزود ؛ در تابستان امسال تورهای خارجی به مقصدی مانند ترکیه باز بود با این حال آژانس‌‌‌هایی که چارتر کردند متحمل ضرر و زیان شدند.

" حرمت الله رفیعی " در پایان گفت ؛ به واسطه افزایش قیمت‌‌‌ تورهای خارجی قطعا تورهای داخلی با استقبال بیشتری مواجه خواهند شد و این موضوع به توسعه توریسم داخلی منجر می‌شود.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...