صفحه اصلی / اخبار داخلی / انتشار متن استعفای صادق کاظمیان از هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور
انتشار متن استعفای صادق کاظمیان از هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور - تصویر 1

انتشار متن استعفای صادق کاظمیان از هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور

ایجاد شده: 21/مرداد/1402       آخرین ویرایش: 21/مرداد/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ پس از استعفای " صادق کاظمیان " از هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور متن استعفا نامه وی منتشر شد.

در متن این استعفا نامه آمده است :

بنام خدا

فلسفه وجودی تشکل اقامتگاه‌های بوم‌گردی بر پایه اصولی چون همدلی و وفاق ، اخلاق ، حرمت کسوت و تجربه ، تالش برای حفظ منافع جمعی و انسجام در راستای مانایی آن بوده است.

اینجانب صادق کاظمیان ، مفتخر بودم از سال ۱۳۹۵ همراه با پیشکسوتان عرصه بومگردی چون مازیارآل داود، مرحوم سیدهاشم طباطبایی، اکبر رضوانیان و منیره تقدیسی به عنوان هیات موسس جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی ، نهال این تشکل جدید را پایه‌ریزی نماییم.

بعد ار آن نیز به‌طور پیوسته و با انتخاب فعالان این عرصه افتخار عضویت در هیات مدیره جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور را داشته‌ام.

بودن در کنار خانواده بزرگ و فرهیخته بوم‌گردی کشور باعث افتخار و تالش در راستای انسجام این تشکل و ارتقا سطح کیفی آن موجب سرافرازی و مباهات اینجانب بوده است.

لیکن اکنون و پس از گذشت نزدیک به یک سال از دوره جدید هیات مدیره جامعه کشوری و از آنجا که از تشکل بخش خصوصی انتظار است که منافع جمعی را بر منافع فردی در اولویت قرار داده و بر سرنوشت بوم‌گردی‌ها تاثیر مثبت بگذارد و از منافع آن حمایت کند، اما متاسفانه درحال حاضر نه تنها امکان این امر کمرنگ شده است بلکه توان جلوگیری از تصمیم‌گیری‌های عجولانه و مخل اهداف تشکل را ندارد.

اینک بدینوسیله استعفای خود را از همکاری با این هیات مدیره اعلام می‌نمایم.

امید است سالها بعد و با نگاه به گذشته ، همه بتوانند برای آنچه انجام داده‌اند و آنچه انجام نداده‌اند، شرمنده نباشند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...