صفحه اصلی / اخبار خارجی / افتتاح هتل آتش و یخ تحت نظارت گروه هتل‌های Marriott در آفریقای جنوبی
افتتاح هتل آتش و یخ تحت نظارت گروه هتل‌های Marriott در آفریقای جنوبی  - تصویر 1

افتتاح هتل آتش و یخ تحت نظارت گروه هتل‌های Marriott در آفریقای جنوبی

ایجاد شده: 5/مرداد/1398       آخرین ویرایش: 11/مرداد/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، هتل Protea معروف به هتل آتش و یخ تحت نظارت گروه هتلداری Marriott طی ماه جاری در Durban آفریقای جنوبی، افتتاح می‌شود.

هتل Protea نخستین هتل این برند در KwaZulu-Natal و چهارمین هتل در سطح آفریقای جنوبی است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی King Shaka و در امتداد خط ساحلی KwaZulu-Natal در شهر ساحلی uMhlanga واقع شده است.

هتل Protea دارای ویژگی‌های برند "آتش و یخ" مانند شب‌های دی جی و اجرای کمدی است که به طور انحصاری به این برند تحت مدیریت گروه هتلداری Marriott تعلق دارد. دکوراسیون منحصربفرد، یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل است و از سوی دیگر، منوی الهام گرفته از Durban، دی جی و عناصر طراحی مرتبط با ساحل و موج‌سواری، فضا و تنوع خاصی را به این هتل داده است.

هتل Protea با 205 اتاق شیک و مدرن و کاملا بازسازی شده، دارای تجهیزات راحت و کاربردی مانند اینترنت رایگان است. همچنین میهمانان هتل می‌توانند از صبحانه بوفه در طبقه اول این هتل لذت ببرند.

هتل Protea پس از بازسازی کامل، تحت نظارت و مدیریت گروه هتل‌های بین‌المللی Marriott قرار  گرفته است. برند هتلداری "آتش و یخ" جرات متفاوت بودن را دارد زیرا مترقی و سرگرم‌کننده هستند و هر چند هر هتل ویژگی‌های خاص خود را دارد ولیکن برخی از عناصر منحصربفرد، هتل‌ها را تحت برند Marriott متحد می‌کند.

بخش پذیرش جدید هتل نیز داری سه قسمت و یک میز مخصوص ارتباط با میهمان است. قسمت بیرونی هتل در فضای باز نیز سه قسمت برای استراحت، غذاخوری و یک استخر شنا دارد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...